“Heerlijk voor vleesliefhebbers en vegetariërs ”
Beoordeling van Napo's

Napo's
Geclassificeerd als nr. 93 van 1.608 Restaurants in Antwerpen
5 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalig vriendelijke bediening, heerlijke fusion van verschillende keukens en übervriendelijke bediening. Echt een aanrader.

27 oktober 2017 beoordeeld

Leuke bediening, heel gezellig interieur, veel vegetarische opties. Ik kom binnenkort nog eens terug!

25 oktober 2017 beoordeeld

Niet twijfelen en hier eens een pita schotel gaan eten, of een andere heerlijk gerecht van de menukaart. Zeer vriendelijk personeel, snelle service en een zeer propere locatie. Als ik nog eens in Antwerpen ben kom ik hier zeker terug.

21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen wekelijks op vrijdagavond bij Napo,s.
We nemen naar gewoonte de overheerlijke pita schotel met daarbij een glaasje fantastische Italiaanse wijn.
Gisteren aten we hier op aanraden van de simpathieke uitbater Sim de lamskoteletjes met tomatensla.
Niet normaal , zo lekker.
Dat hier zowat de vriendelijkste mensen werken die ik tot nu toe heb ontmoet , mag ik zeker niet vergeten te vermelden.
Elke keer weer keren we met een super gevoel weer huiswaarts na een harde werkweek.
Een aanrader voor iedereen.
Inge en Peter.

18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren op weg naar een ander restaurant, waar helaas geen plaats meer voor ons was, bij Napos's was nog een tafeltje voor vier vrij waar wij dankbaar gebruik van hebben gemaakt!
We kozen alle vier voor een schotel met diverse soorten kebab en shoarma, met broodjes frieten en salade.
Heerlijk!!!!!!! Ook de bediening was helemaal top!

Reizigers die Napo's bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Napo's geweest? Deel je ervaringen!