Hoogtepunten uit beoordelingen

909pieterv
Antwerpen, België
via mobiele applicatie
Massage en gezichtsbehandeling

De massage was super goed! Ik was met mn mama voor een duo massage en gezichtsbehandeling die ook ... meer lezen

Beoordeeld op 21 januari 2019
kenzaphilips
via mobiele applicatie
Lees alle 17 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Antwerpen
vanaf US$ 12,75
vanaf US$ 15,07
vanaf US$ 16,22
BeerWalk Antwerpen
2 beoordelingen
vanaf US$ 45,20
Beoordeeld op 2 april 2018 via mobiele applicatie

Super duo massage gehad, waarvan 1 persoon een sport massage had en de andere een ontspannings massage. Wij komen zeker nog snel een keertje terug!

Datum van activiteit: april 2018
Staff T, Eigenaar van The wellness Room Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2018

Bedankt voor je comment Ramon ! hopelijk tot snel !

Beoordeeld op 5 september 2017

Vorige maand heeft mijn vriend mij verrast op een dagje wellness bij The Wellness Room in hartje Antwerpen.
We zijn aangenaam en vriendelijk ontvangen met een kopje thee en kopje koffie voor mijn vriend.
De massage was heerlijk, heb er enorm van genoten !
Het wellness gedeelte zowel binnen als buiten was mooi en proper,
precies zoals ik het graag heb.
The Lodge buiten is heel gezellig met de heerlijke hapjes en drank die erbij komen.
Hier komen we zeker nog eens terug !

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 4 augustus 2017

Gisteren besloot ik in een impulsieve vakantiebui om een anti-stress massage te nemen. Ik werd heel vriendelijke ontvangen en kreeg meteen lekkere thee aangeboden. Elke persoon in de ruimte vond het belangrijk om me te groeten. Toen ik binnenkwam voelde ik me meteen op mijn gemak door de aangename zetel en rustige muziek. De massage was echt fantastisch en vooral zeer ontspannend. Ze nemen echt je tijd voor je en proberen het je naar je zin te maken. Een echte aanrader. Ik ga zeker terug!

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 24 februari 2017 via mobiele applicatie

Een echte aanrader, heel vriendelijk ontvangen, alles zeer net! Een uurtje was eigenlijk te weinig, wij komen zeker terug voor langer!

Datum van activiteit: februari 2017
Beoordeeld op 22 februari 2017 via mobiele applicatie

Ik kwam binnen in the wellness room in antwerpenen en dit was de oase van rust.
We kwamen binnen en werden zeer goed ontvangen.
We waren zoals op de mail vermeld 15 minuutjes voor aanvang van de behandeling er en kregen een lekkere thee.
Het personeel was zeer vriendelijk en hebben ons super goed geholpen.
Ze stonden er allemaal met een lach.
De massage zelf was super en helemaal naar wens.
Gezellige massageruimte en zeer hygiënisch.
Daarna werden we begeleid naar de sauna.
Daar kregen we een goede uitleg hoe alles in werking ging en was opnieuw zeer goed.
De wellness zelf is mooi en modern ingericht.
En alles was gewoon naar wens.
Dit is dus echt wel een aanrader.

Datum van activiteit: februari 2017