“Slechtste koninginnenhapje ooit”

Melkerij Nachtegalenpark
Geclassificeerd als nr. 1.368 van 1.870 Restaurants in Antwerpen
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Buiten zitten
Beschrijving: Welkom in de Melkerij van het Nachtegalenpark! Graag stellen wij u onze culinaire mogelijkheden voor. In een oase van groen en rust aan de rand van de stad bent u van harte welkom voor een ontbijt, lunch, vieruurtje of diner. Laat u bekoren door al het lekkers, en neem gerust contact met ons op voor een afspraak, zodat ook we uw zakenevent tot in de culinaire puntjes kunnen plannen… Want ook zakenlui vinden dit een ideale eetgelegenheid…
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het koninginnenhapje was lauw,enkel wat kip,geen gehaktballetjes, en welgeteld 4 schijfjes champignons uit een blik.De saus was behangerslijm zonder smaak.Frietjes ook lauw en karton.We waren aanwezig met 4 volwassenen en twee kinderen.Hier komen we zeker niet meer weer!!!

Datum van bezoek: september 2019

13 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooi gelegen in Nachtegalenpark. Vanaf terras zicht op de speeltuin. Men kan een oogje op kinderen houden. Eenvoudige keuken. Veel personeel. Organisatie draait vierkant.

Datum van bezoek: augustus 2019
12 juli 2019 beoordeeld

Bijna 100 jaar ( opende in 1920) worden de bezoekers hier voorzien van een drankje of een hapje - zowel binnen als buiten / in de zon of in de schaduw - terwijl jij geniet van een drankje kunnen de kinderen ravotten in de superspeeltuin voor het terras - je kan er ook uitgebreider tafelen

Datum van bezoek: juli 2019
9 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom hier heel geregeld en vind het tof dat ons hondje ook welkom is. We bestelden vol-au-vent met supplement warme groentjes, lasagne, een kindertosti en een kinderspaghetti. De kinderspaghetti was eerder klein voor onze 6jarige dochter.
De rest was heel lekker en verzorgd. Warme groentjes waren heerlijk.
De bediening was vlot en heel vriendelijk!
Helaas is het hier telkens een toiletprobleem: hele vuile toiletten, vieze geur en geen toiletpapier, dit is echt een werkpuntje! Want het is al jaren zo...

Datum van bezoek: maart 2019
14 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige zaak, top locatie. Maar rampzalige service. Veel te weinig personeel, kreeg Mn choco met slagroom zonder plateau, zonder lepel, enkel Mn glas en het liep helemaal over tafel. Alles stond nog op de lege tafels, niks afgeruimd. Glazen en flesjes overal. Personeel doet zn best, maar er is niks leiding. Stond nog vol kerstdecoratie, is half februari. Voor zo een mooie zaak waar ik sinds Kindsaf al kom, heel spijtig te zien dat er zo weinig om bekommerd word. Hoop dat de eigenaar dit leest en snel iets aan zn beleid veranderd!

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Melkerij Nachtegalenpark bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In Melkerij Nachtegalenpark geweest? Deel je ervaringen!