“Niet aan te raden”

Keukens: Mediterraan, Spaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

Wij waren met een groep van 10 en waren verplicht om met de hele groep ofwel het all in menu of de aparte hapjes te nemen. Ik snap dat je dit als gezin moet doen maar een groep van 10 kan toch perfect gesplitst worden. Ik wilde liefst de aparte hapjes nemen want ik wist op voorhand dat ik daar geen voordeel uit zou halen. Na 1 uur kwamen enkel nog hapjes dat niemand wilde en er kwam niks meer nieuws. We waren nog lang niet aan het dessert toe maar de dessert hapjes kwamen al voorbij. Uiteindelijk heb ik 7 hapjes en 2 colas gegeten/gedronken en betaalde 32 euro... De hapjes waren voor 50 procent niet meer dan frituursnacks... Bovendien was de bediening alles behalve vriendelijk!! Toen onze 2uur voorbij was (en wij dit niet doorhadden) kwamen nieuwe hapjes voorbij doordat er een nieuwe groep was. Voor ons de gelegenheid om zaken te eten waar we de kans nog niet toe hadden gehad. Hij kwam dan maar zeggen dat, als we niet stopten met eten, hij ons elk extra genomen hapje ging aanrekenen. Het is een leuk concept, maar daar stopt het dan ook... Als je dan echt wilt gaan, wacht dan niet tot elk hapje op is maar neem gwn 2/3 hapjes in 1 keer.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een leuk concept en leuk om te beleven, zeker om eens onder elkaar te gaan eten. Maar om echt uitgebreid te eten, is dit geen goed concept. Je eet wat vanalles maar elke portie is klein. Moeilijk om dan echt voldaan van tafel te gaan en toch wel prijzig voor wat het is. Wel een superconcept en een unieke sfeer! Zeker een bezoekje waard!

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op eerste gezicht een leuk concept. Maar na een half uur zie je dezelfde hapjes keer op keer voorbij komen. Karig met de echt tapas (calamares, patatas bravas, etc), advies gewoon om vragen. Op zich smaken de hapjes redelijk, maar dit concept past toch het best bij Japans eten.

30 april 2018 beoordeeld

Dit is een erg leuk concept. De verschillende gerechtjes zijn erg gevarieerd, lekker, en de gekleurde bordjes maken het ook duidelijker wat je eet. Hoewel alles erg smaakvol was, zijn de tapas toch een beetje Vervlaamst en hoef je hier geen traditionele Spaanse keuken te verwachten. Voor zo'n 36 euro kan je kiezen voor het all-in concept mét wijn à volonté, een erg goede deal. Enige minpuntje: wij hebben amper dessertjes gekregen omdat deze snel voorbij kwamen (toen wij nog aan het hoofdgerecht bezig waren), en er op voorhand niet werd gezegd dat we ons moesten haasten om dessertbordjes te nemen.

Voor een gezellige tête à tête moet je hier tot slot niet zijn, aangezien je aan een lopende band zit, maar met vrienden is het zeker een aanrader.

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hadden wij met een groep van 9 personen gereserveerd bij Como. Vooraf 15 minuten voor de deur staan wachten, om uiteindelijk in een overvolle ruimte te zitten aan enorm vieze tafels. Nadat we aan tafel plaats hadden genomen, kwam de bediening de tafels afvegen, waarna de kruimels bij ons op schoot werden geveegd. Zijn opgestaan en naar iets anders opzoek gegaan! Absoluut geen aanrader!

Reizigers die comocomo antwerpen bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In comocomo antwerpen geweest? Deel je ervaringen!