“Onverwacht genoegen”
Beoordeling van Thai Kitchen

Thai Kitchen
Reserveren met
Thai Kitchen is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 304 van 1.483 Restaurants in Den Haag
Beschrijving: Lekker en voldaan Thai Kitchen is een Thaise Eethuis dat authentieke gerechten serveert uit alle streken van Thailand zowel mild als pittig. Kouay leidt de keuken en is een Thaise chefkok met veel ervaring. Deze kennis en ervaring heeft ze meegekregen van haar familie in Thailand. Ze kent de Thaise keuken hierdoor tot in de details. In de gerechten worden de ingrediënten verwerkt die ook in Thailand gebruikt worden.
20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Thai Kitchen is niet een restaurant waar je op het eerste gezicht enthousiast naar binnen loopt. Sterker nog, toen ik als eerste van ons gezelschap aan mijn tafeltje zat, heb ik toch even op TripAdvisor gekeken wat ik kon verwachten. Maar de waardering bleek toch aardig hoog en de beoordelingen waren positief. En ik kan dit alleen maar bevestigen. Heerlijk gegeten voor een zeer schappelijke prijs.

13 februari 2017 beoordeeld

Klein, gezellig restaurant. De dame die ons bediende was erg vriendelijk en correct. Grote porties, lekkere gerechten met veel verse groenten. Magere bereiding.
Een aanrader!

7 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwachts hier gegeten, duidelijke kaart en voor een prima prijs lekker Thais eten.
Klein restaurantje. Toetjes was weinig keuze, maar dat is vaker bij de Thai.

23 december 2016 beoordeeld

We zijn hier op een doordeweekse avond gaan eten. We waren de enigen in het restaurant, het restaurant lijkt met name te leven van bezorg-orders. Het ligt op een centrale ligging, vlakbij de Florencia. Ondanks dat het rustig was, moesten we lang wachten op het eten. Gelukkig was het eten goed en waren de porties ook aardig groot. Als vooraf hadden we wat garnalen en loempia's die okay smaakten. Als hoofdgerecht had ik een groene curry met garnalen en witte rijst. Deze smaakte goed, er hadden wel wat meer garnalen in mogen zitten. De bediening was erg vriendelijk en het restaurant ziet er leuk uit van binnen. Al met al was het een goede ervaring maar er zijn betere Thaise restaurants in Den Haag. We betaalden ongeveer €15 per persoon, niet duur!

23 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze Thai zijn we al enkele keren geweest. Hun smaken blijven zeer constant. Soep is uitstekend. Gerechten kunnen eventueel naar wensen gemaakt worden. Prijsverhouding is goed. Het is niet duur. Het is geen luxe restaurant. Meer een eethuisje. Wel schoon. Klantvriendelijk en zeer behulpzaam.

Reizigers die Thai Kitchen bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

Den Haag, Zuid-Holland

In Thai Kitchen geweest? Deel je ervaringen!