“verjaardag met de meiden”
Beoordeling van By J&M

By J&M
Reserveren met
By J&M is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 104 van 1.482 Restaurants in Den Haag
Beschrijving: Brunchen, lunchen of dineren in Engelse huiselijke sfeer By J&M in hartje Den Haag. Borrelen in een huiskamer met uitzicht op de tuin? Of liever genieten van een kopje koffie op het terras? Of komt u bij ons ontspannen en een goed boek lezen bij de openhaard? Uw verjaardag vieren of wilt u een besloten borrel geven. By J&M kan het allemaal. Voel u thuis ver van huis. By J&M komt eten en gastvrijheid samen. Een laagdrempelige wijnbar met meer dan 40 wijnen, waarvan 15 per glas te bestellen zijn!
7 december 2017 beoordeeld

Door mijn vriendinnen uitgenodigd voor mijn verjaardag.we hebben heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Vooral de starters waren erg lekker en veel keus buiten de kaart was als hoofdgerecht rode mul en kalfsoester.toe heerlijke schoclade taartje.

11 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Iens een mooie deal gescoord om met 50% korting hier te gaan eten. Ik had geen idee wat te verwachten, maar met de juiste dosis humor en aandacht waren we erg gecharmeerd van de gastvrouw. Ik zou zeker aanraden hier eens een kijkje te nemen.

8 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein, gezellig restaurant. Goede stoelen fijne ambiance. Zeer correcte maar informele bediening. Het voelt als een huiskamer. Nette kaart voor elk wat wils. Prijs prestatie goed. Lekker gegeten. Aanrader.

20 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gegeten in dit leuke restaurant samen met m’n vriendin. Vitello Tonato, heerlijke malse tournedos, cheesecake en allemaal zo lekker bereid, dat ik eigenlijk ook mijn vingers er bijna bij op at. ;) Hele aardige, betrokken bediening. Interieur doet wat huiskamerachtig aan, wat zorgt voor een knusse sfeer.
Kleine tip: de koffiemachine staat iets te heet afgesteld waardoor de koffiecremelaag iets afzwakt. Dat is zonde. Die zou wat minder heet mogen.
Verder top! Ik keer zeker eens terug samen met mijn man!

15 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer heerlijk gegeten bij j&m. Na een dag te hebben genoten van een biertje in de zon besloten om te blijven eten. Zoals altijd was het eten weer heerlijk en de bediening geweldig.

Reizigers die By J&M bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In By J&M geweest? Deel je ervaringen!