“Lekkere lunch”
Beoordeling van De Bieb

De Bieb
Geclassificeerd als nr. 517 van 1.684 Restaurants in Den Haag
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn terras aan het water en een uitgebreide menukaart. Genoten van een lekkere lunch. De BLT was verrukkelijk.

Datum van bezoek: september 2019

7 juli 2019 beoordeeld

Gezellige plek voor een boorel of eenvoudige hap. Buiten genoeg plek en genoten van de vegaballen en spinaziekroketten. Daarbij een lekker wit biertje is genieten. Niet gegeten maar wel van alles voorbij zien komen. Zag er allemaal goed uit.

Datum van bezoek: juni 2019
18 juni 2019 beoordeeld

Hier gegeten met mijn zoon. Gerecht vooraf: crackers (wij kopen exact dezelfde bij een grote supermarkt) en smakeloos geroosterd brood met niet-zelf gemaakte aoli en groentedip uit een potje. Hoofdgerecht: hamburger die droop van het vet en een groene salade waar je voor 4 kleine kipstukjes 4 euro extra betaald. Dressing zoet en kunstmatig, vol toegevoegde suiker. Heeft niets met verantwoord eten te maken. Rekening incl 2 huiswijntjes van matige kwaliteit en een cola zero: 50 euro. Lekker makkelijk verdiend. Ik spreek hier regelmatig af met vriendinnen voor een wijntje en dat zal ik zo houden. Ga vooral ergens anders eten.

Datum van bezoek: juni 2019
14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Daar de Bieb, vroeger onze vaste stamkroeg was, besloten we na jaren weer eens langs te gaan op een zaterdagmiddag. 14 vrouw/man sterk. We vonden de gastvrijheid en service teleurstellend. Bij het weggaan tikte we ruim 380,00 aan borrelhapjes en drankjes af. Gaan we een volgende keer ergens anders uitgeven.

Datum van bezoek: april 2019
26 juli 2018 beoordeeld

Gezellig, rustig terras gelegen aan het water. Vriendelijk personeel. Lekker huisgemaakt sapje. Verzorgd sanitair, maar wél 'krap'...

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die De Bieb bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In De Bieb geweest? Deel je ervaringen!