“beste chinees van den haag”
Beoordeling van Fat Kee

Fat Kee
Geclassificeerd als nr. 76 van 1.495 Restaurants in Den Haag
Keukens: Chinees
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Zuidwal
19 juni 2018 beoordeeld

echt chinees in vele opzichten en midden in de stad vlakbij china town. en natuurlijk ook Haags: lekkah veel voor lekkah weinag

9 juni 2018 beoordeeld

Geluncht bij Fat Kee, de mw van de bediening was niet heel erg vriendelijk wat er toch voor zorgt dat je iets minder geniet. Het eten maakte het gelukkig goed, maar hierdoor zou ik niet zo snel terug gaan want dan is er keuze genoeg in Den haag. Spa rood gewoon in een klein glaasje ipv een flesje voor een stevige prijs.

3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten blijft goed en ook veel, maar het is niet een ‘gezellig uitje’ door de snelheid van de obers en de wisselingen van gasten om ons heen. Een doggybag is zeker nodig en ook mogelijk.

31 mei 2018 beoordeeld

Ik had al een positief verhaal over dit restaurant gehoord, dat werd wel waargemaakt. We moesten even wachten tot er een tafel vrij was, we kregen de tijd om de (uitgebreide) menukaart door te nemen, drie schotels voor 2 is gewoon teveel maar wat je mee wilt nemen achteraf wordt netjes in plastic bakjes gedaan en in een zakje (milieubewust is misschien anders maar handig is het zeker). Het was leuk, een hectische omgeving wat op zich al wel de moeite is om te bekijken. Het eten kwam vlot, grote porties, lekker ook. Ik had de indruk dat er vrij veel vaste gasten waren wat de sfeer zeker ten goede komt, ook een bewijs dat het goed is. Het was echt heel goed.

30 mei 2018 beoordeeld

Verwacht geen verfijnde keuken of een romantische sfeer voor een eerste date, maar als je lekker Chinees wilt eten met ruime porties voor een aantrekkelijke prijs dan is Fat Kee een goede keuze.

Reizigers die Fat Kee bekeken, bekeken ook

In Fat Kee geweest? Deel je ervaringen!