“Beste keuze voor een snelle hap!”
Beoordeling van Baladi Manouche

Baladi Manouche
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Snelle hap in Den Haag
1 oktober 2017 beoordeeld

Heerlijk eerlijke keuken. Deze ongecompliceerde plek is een uitstekend adresje om even te vertoeven tijdens een tochtje door de stad. Wij kozen voor de homemade limonade en een falafel wrap. Alles wordt vers gemaakt en smaakt overheerlijk! Echt een aanrader!
(opgelet, het is geen restaurant; je kan er wel zitten op krukjes aan de toog - in de zomer wel een terrasje let picknicktafels buiten)

Datum van bezoek: oktober 2017

11 augustus 2017 beoordeeld

heerlijke flat breads en wraps. we hadden manouche half met kruiden (za'atar) en half kaas en een wrap veggie falafel. super lekker gegeten. alleen tot einde middag open.

Datum van bezoek: augustus 2017
30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een perfecte spot om even snel een tasty lunch te eten. Erg smaakvol en vriendelijk personeel. Ik zou er zeker nog eens langs gaan!

Datum van bezoek: juli 2017
23 mei 2017 beoordeeld

Zitten aan de eetbar of aan het raam. Buiten kan ook, en dan een van de Libanese specialiteiten eten. Alleen voor lunch. Er zijn wat 'hartige' en wat 'zoete' gerechten. Allemaal heel lekker en apart. Je zou de prijzen iets lager verwachten. De Ayram (zoutige yoghurt) smaakt lekkerder dan die uit het bekende bekertje :)

Datum van bezoek: mei 2017
10 december 2016 beoordeeld

De eigenaar van het restaurant vertelde mij dat hij authentieke recepten en producten gebruikt. Hij laat zijn ingrediënten zelfs vanuit Libanon komen. Dit kun je proeven! Van een meesterbakker leerde hij hoe je smaakvol en gezond brood maakt. De za'atar kruiden maakt hij zelf en ook de labneh en hoummous zijn van eigen recept. De kunst op de muren brengen veel sfeer vanuit Libanon naar Den Haag. In de zomer kun je ook buiten eten.

Datum van bezoek: december 2016

Reizigers die Baladi Manouche bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Baladi Manouche geweest? Deel je ervaringen!