“Lekker gegeten en leuke bediening”
Beoordeling van Café De oude mol

Café De oude mol
Geclassificeerd als nr. 166 van 1.526 Restaurants in Den Haag
Keukens: Spaans, Nederlands, Oost-Europees
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Kortenbos
21 december 2016 beoordeeld

Zoals gezegd: Lekker gegeten voor een normale prijs en een gezellige leuke bediening. Mooie bar en ook nog eens goed bier op de tap. Niets veranderen hoor! gewoon lekker blijven zoals het is. Eigenlijk moet dit niet op Tripadvisor staan want het is gewoon een verborgen juweel en dat moet natuurlijk eigenlijk ook gewoon zo blijven.. Ik heb van mijn bezoek genoten.

27 november 2016 beoordeeld

We hebben bij cafe De Oude Mol een heerlijke tapasplank gegeten. Over het algemeen vind ik tapas niet erg goed, maar deze waren heerlijk en vooral verrassend van smaak. De locatie is erg gezellig het personeel erg vriendelijk en attent.

1 november 2016 beoordeeld

Per ongeluk binnen gelopen, volgens ingeweiden de beste kroeg van Den Haag, heerlijke tapas, geweldige bediening en heerlijk Texels bier, Skuumkoppe, komen zeker terug!

1 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede biertjes op de tap , en uiteraard ook op de fles. Tapas zagen er ook goed uit, alhoewel zelf niet gehad. Bediening was erg sympathiek

10 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier meerdere keren gegeten in wisselende groepen en elke keer blij verrast door het heerlijke eten en de vriendelijke bediening. Beneden is meer het cafe en boven zit het "restaurant" wat meer is als een gezellige woonkamer.
Het eten is tapas op een eigentijdse manier met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Als je op zoek bent naar lekker eten en er niet teveel aan kwijt wilt zijn kun je hier goed terecht.

Reizigers die Café De oude mol bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Café De oude mol geweest? Deel je ervaringen!