“Heerlijk eten voor goedkoop”
Beoordeling van vapiano

vapiano
Geclassificeerd als nr. 251 van 1.513 Restaurants in Den Haag
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Lunch
Wijk: Kortenbos
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is jammer dat er zo'n lange wacht tijd is maar, het was t waard.Heerlijk gegeten, personeel vriendelijk er werd gevraagd of het smakelijk was en of we nog wat te drinken wilden....en prima prijs ...

In alle opzichten T O P!! Voor herhaling vatbaar!!

17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat gegeten daar met een vriendin, het was de bedoeling dat we gezellig met z’n tweetjes daar wat zouden eten wat helaas niet gelukt is door de lange wachttijd. Een vriendin van mij had wat pasta besteld en die was oke. Zelf zou ik een salade gaan halen doordat ik niet goed tegen pasta producten kan, vervolgens stond er niemand bij de antipasti en vroeg ik aan het personeel van de pizza’s of ik wat kon bestellen of dat ze iemand konden roepen voor de salade. Er werd mij vertelt dat er iemand zou komen maar helaas na 40 minuten later was er nog steeds niemand, mijn vriendin had ondertussen haar pasta al en na het lange wachten en niet geholpen te worden had ik eigenlijk geen zin meer om te eten daar. Goede plek voor een oke pasta en als je lang wil wachten.

24 april 2018 beoordeeld

Het eten is altijd geweldig bij Vapiano. Zeer aan te raden voor een betaalbare, voedzame en lekkere maaltijd. Voor de eerste keer bij deze Vapiano een pasta gehad: zeer aan te raden. Wachten viel mee (circa 7 minuten rond lunchtijd).

Vriendelijk personeel en schone tafels.

1 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vapiano is altijd de beste keuze voor een heerlijke pasta. Wel kun je hier het best een hele avond voor uittrekken, aangezien je soms al 45 minuten in de rij staat voordat je bestelling überhaupt in behandeling kan worden genomen. Vaak moet je dan onhandig een lange trap op met je dienblad met eten en drankje. Je zal maar net het geluk hebben dat het dan al wat later is en de helft van het restaurant boven al is afgesloten. Als je naar Vapiano gaat kan je het best vroeg gaan en er +-3 uur voor uittrekken. Je kan namelijk pas na een uur beginnen aan je maaltijd. Het is wel heel erg gezellig om beneden nog een kopje koffie of thee te drinken aan de bar.

15 maart 2018 beoordeeld

We aten hier pizza's omdat de wachtrijen voor de pasta's erg lang waren, het was nota bene 17.30 uur!! . Jammer want uit andere vestigingen weten we dat de pasta's prima zijn. Misschien volgende keer beter.

Reizigers die vapiano bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In vapiano geweest? Deel je ervaringen!