“Keiharde Babi Pangang speciaal”
Beoordeling van Jasmine Palace

Jasmine Palace
Geclassificeerd als nr. 899 van 1.495 Restaurants in Den Haag
Keukens: Chinees
30 juni 2017 beoordeeld

Had Babi Pangang speciaal gehaald. Niet te eten, was keihard. Teruggegaan, klacht verteld. Jammer voor mij, ze konden niks doen.

19 april 2017 beoordeeld

Ik was hier op een doordeweekse dag. Dus geen buffet, maar á la carte. Goed gegeten. De aankleding van de zaak was een beetje passé, maar je zit er aangenaam, met veel tafels die een prima uitzicht bieden. Als je voor één van de menu's gaat, kun je hier ook heel voordelig uitkomen, anders wordt het wel wat prijziger. Veel van die menu's zijn helaas voor minimaal 2 personen; en ik was alleen. De bediening, jonge meiden, met ongetwijfeld Chinese roots die trouwens perfect Nederlands spraken, was in één woord perfect: vriendelijk, snel, voorkomend, foutloos. Al met al erg goed naar mijn zin gehad.

13 maart 2017 beoordeeld

Vriendelijk personeel in dit Chinese restaurant.

Het buffet is in order en niet te duur. De aanvulling van het buffet zou net wel wat meer mogen (hoewel het al wel iets later op de avond was).

27 januari 2017 beoordeeld

Met een groep van 9 personen zijn wij hier op een zaterdagavond gaan eten. Het was even zoeken want het restaurant zit boven een winkelcentrum verstopt. Binnen ziet het er uit als elk ander Chinees restaurant. Een leuk detail zijn de koikarpers bij de ingang. Er was genoeg keuze bij het buffet, het eten smaakte redelijk maar was niet bijzonder. De bediening was vriendelijk en het bolletje ijs als toetje smaakte goed. Al met al was het een redelijk dinner maar ik zal hier niet snel terug komen.

19 september 2016 beoordeeld

Met mijn vrouw had ik hier alweer enige tijd geleden gegeten. We kozen voor het buffet, hoewel men ook 'à la carte' kan eten. Bijkomend voordeel (voor ons) was dat 65 plussers er een korting krijgen. Voor slechts € 13,50 p.p. Plus natuurlijk de drankjes (Chinese thee en Tsingtao bier). Dat maakt dat je voor een goede prijs uitstekend kunt eten hier. Het buffet wordt afgesloten met een bolletje ijs. We hebben er weer van genoten en komen graag weer terug.

Reizigers die Jasmine Palace bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Jasmine Palace geweest? Deel je ervaringen!