Hoogtepunten uit beoordelingen
Vrijgezellenfeest

Super rondvaart gehad voor een vrijgezellenfeest, echt een aanrader! Corjan denkt goed mee om er ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
Robstorm
Den Haag, Nederland
Verjaardagsvaart

Op zaterdag 11 mei zijn we een deel van mijn verjaardag gaan vieren op de sloep. Het was super ... meer lezen

Beoordeeld op 15 mei 2019

vanaf US$ 28,51
vanaf US$ 19,96
vanaf US$ 44,47
Beoordeeld op 25 juni 2018

Met een grote groep Den Haag gezien vanaf de grachten. Corjan zorgde voor een relaxte sfeer en had drinken koud staan. Perfect voor de zomermiddag!

Datum van activiteit: juni 2018
Schipper_Cor, Eigenaar van Boot Varen Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2018

Beste Joe bedankt voor je mooi review en dikke 5 sterren :) Super mooi om te lezen dat alles naar wens is geweest! Jullie bedankt voor de gezellige boottocht door Den Haag. De sfeer zat er al lekker in! Van de trein zo in de boot :) Goede zomer en tot ziens in mooi Den Haag.

Beoordeeld op 14 juni 2018 via mobiele applicatie

Afgelopen zaterdag het vrijgezellenfeest van m’n moeder gehad. We hebben 1,5u mee gevaren met schipper Cor en het was hartstikke gezellig!
Super relaxte boot, genoeg ruimte. En het was super fijn dat je eigen eten en drinken mee kon nemen.
Ook erg leuk dat er een speakertje stond, zodat wij onze eigen muziek konden afspelen.
Al met al een geslaagde en gezellige dag!
Varen met Boot Varen Den Haag is echt een aanrader, het is echt waar voor je geld!

Datum van activiteit: juni 2018
Corjan-BoatRental, Eigenaar van Boot Varen Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2018

Beste Esmée,

Bedankt voor je hele mooie review! Geweldig om te lezen dat alles naar wens is geweest en jullie een geslaagde en gezellige dag hebben gehad op de nieuwe 100% elektrische boot :)
Bedankt ook voor jullie gezelligheid aan boord te hebben! :D

Hopelijk nog eens tot ziens aan boord. Warme groet schipper Cor

Beoordeeld op 7 juni 2018 via mobiele applicatie

De boottocht van BootVarenDenHaag was een heel gezellige activiteit tijdens ons vrijgezellenweekend met 20 meisjes! Corjan is een heel toffe schipper en de boot was uitgerust met tafeltjes in het midden voor onze snacks, drank en spel! De sfeer was top en de reservatie op voorhand verliep ook heel vlot! Aanrader!

Datum van activiteit: juni 2018
Corjan-BoatRental, Eigenaar van Boot Varen Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2018

Hoi Marjolijn,

Bedankt voor je hele mooie review! Je hebt mij net een dikke glimlach bezorgt :D
Wat was het gezellig om jullie aan boord te hebben en super fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest.

Hopelijk nog eens tot ziens aan boord.
Warme groet uit Den Haag

Beoordeeld op 7 juni 2018

met de mannenclub wezen varen in de mooie boot van corjan. we hadden mooi weer maar voor kou ook kleden aan boord. leuke stops en je ziet Den Haag van een andere kant.

Datum van activiteit: juni 2018
Corjan-BoatRental, Eigenaar van Boot Varen Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2018

Bedankt voor deze mooie review :) Super fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest en jullie mooi Den Haag van een andere kant hebben gezien. Ik vond het erg gezellig om jullie aan boord te hebben :) Tot ziens aan boord.

Beoordeeld op 18 mei 2018

Als onderdeel van ons teamuitje hebben we met schipper Corjan over de Haagse grachten gevaren. Vanaf het begin af aan hadden we goed contact met Corjan, die ons al aan de telefoon hartelijk te woord stond en aan onze wensen tegemoet kwam. Daarbij was hij ook nog eens goed gezelschap aan boord. Deze sympathieke club is een garantie voor een mooie en gezellige boottocht door Den Haag!

Datum van activiteit: mei 2018
Corjan-BoatRental, Eigenaar van Boot Varen Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2018

Hoi Pauline bedankt voor deze mooie review! Daar word ik helemaal blij van :) Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest en jullie terug kijken op een mooie en gezellige boottocht door Den Haag centrum.
Fijne zomer en hopelijk nog eens tot ziens aan boord.