Hoogtepunten uit beoordelingen
Vrijgezellenfeest

Super rondvaart gehad voor een vrijgezellenfeest, echt een aanrader! Corjan denkt goed mee om er ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
Robstorm
Den Haag, Nederland
Verjaardagsvaart

Op zaterdag 11 mei zijn we een deel van mijn verjaardag gaan vieren op de sloep. Het was super ... meer lezen

Beoordeeld op 15 mei 2019

vanaf US$ 28,51
vanaf US$ 19,96
vanaf US$ 44,47
Beoordeeld op 12 mei 2018 via mobiele applicatie

Met 30 personen heerlijk een ochtend bootje gevaren. Een stille elektrische boot, koffie/thee, muffins, alle ingrediënten om lekker wakker te worden en Den Haag eens van een geheel andere kant te bekijken. Met leuke verhalen en anekdotes van onze schipper. Ahoy!

Datum van activiteit: mei 2018
Corjan-BoatRental, Eigenaar van Boot Varen Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2018

Hoi Marte :) Bedankt voor je mooie review! Daar heb je mij zojuist een dikke glimlach mee gegeven :)
Super dat alles naar wens is geweest en jullie onze mooie stad eens van een hele andere kant hebben gezien.
Nogmaals dank voor je boeking bij Boot Varen Den Haag - Rondvaart en uiteraard voor jullie gezelligheid aan boord!
Tot ziens in de mooiste stad achter de duinen!

Beoordeeld op 8 mei 2018

We hadden al heel veel geluk met het weer maar het werd nog leuker toen bleek dat de aanstaande bruid varen door Den Haag op haar bucketlist had staan. We hebben enorm genoten van de boottoar. De tour was snel en efficient geregeld met schipper Corjan en voldeed helemaal aan onze verwachtingen. Zeker een aanrader dus!

Datum van activiteit: mei 2018
Corjan-BoatRental, Eigenaar van Boot Varen Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2018

Beste Evelyn bedankt voor je mooie review en bovenal jullie gezelligheid aan boord! De aanstaande bruid was helemaal happy :) Fijn ook dat alles naar wens is geweest! BIG smile :D Fijne zomer en tot ziens aan boord.

Beoordeeld op 2 mei 2018

Op een heerlijke lente ochtend mijn verjaardag gevierd met een boottochtje door de Haagse grachten. Heel veel leuke en interessante weetjes gehoord over onze mooie stad en leuk om Den Haag ook op deze manier te ontdekken. Corjan wist mijn lastminute verzoek een dag van tevoren in te plannen en was hierin super flexibel! Echt een absolute aanrader om een keertje te doen via Boot Varen Den Haag

Datum van activiteit: april 2018
Corjan-BoatRental, Eigenaar van Boot Varen Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2018

Hoi Charlene bedankt voor je mooie review en heel leuk om te lezen dat alles naar wens is geweest op je eigen verjaardagsboot :)
Daar krijg ik dan ook weer een grote glimlach van. Tot ziens in onze mooie stad!

Beoordeeld op 25 april 2018

Op een van de warmste dagen vorige week toch nog geprobeerd om last minute (2 uur voor vertrek vaart) een vaartochtje met mijn team te regelen. Wat is Boot Varen Den Haag een fantastisch bedrijf, in een paar minutes was het meteen geregeld ! wie had dat verwacht op zo een korte termijn. Super vriendelijke schipper, goed verzorgde boot, kussentjes voor de comfort en je mag je eigen muziek inpluggen! Daarnaast leuke weetjes over Den Haag te weten gekomen. Ik raad iedereen aan voor prive als zakelijk een vaartocht in te plannen bij Boot Varen Den Haag, Corjan super bedankt voor de goede zorgen.

Andy - Events Manager Hilton Den Haag

Datum van activiteit: april 2018
Corjan-BoatRental, Eigenaar van Boot Varen Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2018

Beste Andy,

Bedankt voor je prachtige review! Daar bezorg je mij ook weer een grote glimlach mee :)
Super leuk om te lezen dat alles naar wens is geweest tijdens jullie uitje op en door onze mooie Haagse grachtengordel.
Ik zal je complimenten doorgeven aan schipper Ruud.

Fijne Koningsdag en tot ziens aan boord bij Boot Varen Den Haag - Boat Rental the Hague

Met warme Haagse groet,

Corjan
Boot Varen Den Haag

Beoordeeld op 23 april 2018 via mobiele applicatie

Voor mijn huwelijksaanzoek had ik met spoed een boot en een schipper nodig .
Ik heb meteen BootVaren gebeld en maar goed ook , want ze wilden van harte meewerken . Binnen 15 min ook een schipper geregeld .
Voor een juiste vaar route en de juiste brug hebben ze mij goed geadviseerd . De foto hieronder zegt genoeg denk ik . Bootvaren is een aanrader .
Dankje ( Corjan en Ruud )

Datum van activiteit: april 2018
Corjan-BoatRental, Eigenaar van Boot Varen Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 april 2018

Bedankt voor je prachtige review Bahadir Mehmet Ozsoy
Nogmaals van harte gefeliciteerd en super dat jouw toekomstige vrouw JA heeft gezegd op jullie huwelijksbootje!
Wij van Boot Varen Den Haag wensen jullie een liefdevol en prachtig huwelijk toe!
Tot ziens aan boord.