Vandaag geopend: 10:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Heerlijk Den Haag!

Leuke schipper Corjan die ons een heerlijke rondvaart door Den Haag centrum gaf. Veel feitjes en ... meer lezen

3 dagen geleden beoordeeld
DeboraVente
Duivendrecht, Nederland
Top! Voor herhaling vatbaar!

Geweldige schipper Corjan, die veel te vertellen had! Super met de elektrische ruime boot waardoor ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld

vanaf US$ 20,19
vanaf US$ 46,14
vanaf US$ 18,46
Beoordeeld op 2 mei 2017 via mobiele applicatie

Een aanrader voor iedereen. Voor het vrijgezellenfeest van een vriendin hebben wij deze boottocht gedaan. Wat een geweldige namiddag, iedereen was dolenthousiast. Leuke boot, leuke schipper, mooie locatie en lekkere hapjes en drankjes. Wij doen dit zeker nog eens!

Datum van activiteit: april 2017
Beoordeeld op 28 april 2017

Samen met enkele buitenlandse collega's heb ik deze boottocht gedaan en het was ronduit geslaagd. Een leuke en hilarische ervaring voor toeristen (bukken onder de lage Haagse bruggetjes geeft al lol) en zelf leer je ook je eigen stad nog beter kennen. Verder een top uitleg en service van Corjan en het borrel arrangement is echt een aanrader. Heel gastvrij allemaal. Ondanks dat wij iets minder mooi weer hadden en het best koud was een hele geslaagde trip gehad, bedankt!

Datum van activiteit: april 2017
Beoordeeld op 11 januari 2017

Afgelopen zomer zijn wij met een vriendinnen weekend aan boord gestapt van deze super leuke sloep. We kwamen vanuit Utrecht aan met de trein en bij Centraal Station liepen we in 1 minuut naar de sloep.
We hadden een hele gezellige schipper en na een uur varen kwamen we aan bij Scheveningen. Na het sloep varen liepen we in 5 minuten naar de boulevard van Scheveningen. Iedereen vond dit echt het leukste uitje van de dag! Wij komen zeker nog eens terug! Crazy pianos is ook een dikke aanrader!!

Datum van activiteit: augustus 2016
Beoordeeld op 2 november 2016

Wat hebben we genoten van onze vaartocht door de Haagse grachten!
En met Corjan als schipper en als gids kon onze middag niet meer stuk

Datum van activiteit: oktober 2016
Beoordeeld op 6 oktober 2016 via mobiele applicatie

We hebben enorm genoten van de borrelboot en de grachten van Den Haag! Super gelachen, heel leuk op te doen. Aanrader!

Datum van activiteit: oktober 2016