Hoogtepunten uit beoordelingen
Vrijgezellenfeest

Super rondvaart gehad voor een vrijgezellenfeest, echt een aanrader! Corjan denkt goed mee om er ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
Robstorm
Den Haag, Nederland
Verjaardagsvaart

Op zaterdag 11 mei zijn we een deel van mijn verjaardag gaan vieren op de sloep. Het was super ... meer lezen

Beoordeeld op 15 mei 2019

vanaf US$ 28,51
vanaf US$ 19,96
vanaf US$ 44,47
Beoordeeld op 17 juli 2016

wij hebben gisteren met bootvarendenhaag gevaren, helemaal super. Op dag zelf bedachten we dat ijs voor gekoelde drankjes handig zou zijn, s ochtends Corjan nog even gemaild en die regelde last minute n koelbox en ijs, wat een service!
Verder is het heerlijk varen in Den Haag, nu door de nieuwe grachten je helemaal rond t centrum kan varen,
doen!

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 15 juli 2016

Een super start van ons vrijgezellenfeest: Per boot van Den Haag naar Scheveningen. Alles was perfekt geregeld en goed verzorgd. Meer dan genoeg hapjes en drankjes en er kon zelfs rekening worden gehouden met lastige dieet-wensen/allergieën.
Iedereen heeft genoten!
Een echte aanrader!

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 4 juli 2016 via mobiele applicatie

Leuke tocht gehad op een mooie sloep. De schipper stond keurig op tijd op de afgesproken plek te wachten met voldoende drank en snacks aan boord. Vervolgens heel relaxed door de Haagse binnenwateren naar de eindbestemming gegleden. Kortom, prima schipper, goede boot en mooie vaart.

Beoordeeld op 25 juni 2016 via mobiele applicatie

Heerlijk gevaren door de grachten van den haag! Een verrassing voor me dat dit er ligt enorm leuk om te zien. Daarnaast gezellig met vrienden zitten borrelen en kletsen wat top verzorgd was door de schipper. Volop drank en hapjes aanwezig met goede muziek. Tevens hadden we geluk met het weer zou het iedereen aanraden

Beoordeeld op 20 juni 2016

Een hele leuke familiedag gehad aan boord bij dit bedrijf. Iedereen was verrast en nog steeds helemaal enthousiast. De grachten van Den Haag zijn echt mooi en de moeite waard! We kregen ook nog mooie foto's nagestuurd.
We komen zeker nog eens terug!!