Hoogtepunten uit beoordelingen
Vrijgezellenfeest

Super rondvaart gehad voor een vrijgezellenfeest, echt een aanrader! Corjan denkt goed mee om er ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
Robstorm
Den Haag, Nederland
Verjaardagsvaart

Op zaterdag 11 mei zijn we een deel van mijn verjaardag gaan vieren op de sloep. Het was super ... meer lezen

Beoordeeld op 15 mei 2019

vanaf US$ 28,51
vanaf US$ 19,96
vanaf US$ 44,47
Beoordeeld op 25 juni 2016 via mobiele applicatie

Heerlijk gevaren door de grachten van den haag! Een verrassing voor me dat dit er ligt enorm leuk om te zien. Daarnaast gezellig met vrienden zitten borrelen en kletsen wat top verzorgd was door de schipper. Volop drank en hapjes aanwezig met goede muziek. Tevens hadden we geluk met het weer zou het iedereen aanraden

Beoordeeld op 20 juni 2016

Een hele leuke familiedag gehad aan boord bij dit bedrijf. Iedereen was verrast en nog steeds helemaal enthousiast. De grachten van Den Haag zijn echt mooi en de moeite waard! We kregen ook nog mooie foto's nagestuurd.
We komen zeker nog eens terug!!

Beoordeeld op 20 juni 2016

Met ons kantoor uitje door de grachten van Den Haag. Super leuk! We hebben genoten en de tocht was eigenlijk te snel voorbij. Een echte aanrader!

Beoordeeld op 31 mei 2016

28 mei hebben wij onze vrijgezellige vriendin mogen verrassen aan boord bij Corjan. Wat een feest! Een geweldige schipper en gastheer, wij raden het iedereen aan!!

Datum van activiteit: mei 2016
Beoordeeld op 2 mei 2016

Heel flexibel met opstapplaatsen en goeie communicatie vooraf! Zeker een aanrader! Met name met een gezelschap!

Datum van activiteit: april 2016