“Geweldig!”

Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 98 van 1.538 Restaurants in Den Haag
Keukens: Grieks
31 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben vanavond met mijn vriend gaan eten bij Athene. De sfeer is erg gezellig, je wordt snel en vriendelijk geholpen en het eten is oprecht fantastisch. We kregen Sambuca en stokbrood van het huis! De menukaart is zeer uitgebreid en alles wat wij hadden besteld was overheerlijk. Ik zou het iedereen aanraden!

26 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig interieur, ook nu in deze minder
drukke tijden daarom nog steeds sfeervol. De kaart is zoals alle griekse restaurants. Zowel kwaliteit als kwantiteit is verder prima op orde. Attente bediening ook.

3 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk Grieks restaurantje waar je heerlijk kunt eten! Bij aankomst kregen we gelijk een shotje raki en daarnaast ook stokbrood van het huis! De bediening is erg aardig en gastvrij! Het eten is lekker en goed maar voor ons was het wel veel te veel!

28 juli 2020 beoordeeld

Heerlijk Grieks eten met redzina en imiglikos en deze keer zonder salad bar, maar een schaaltje sla geserveerd aan tafel. En natuurlijk de ouzo. Ik koos deze keer de Delphi schotel en dat viel me wat tegen. Het giros vlees vond ik wat droog. De volgende keer kies ik iets anders. De karaf water kwam en wat overbleef werd keurig ingepakt om mee te nemen.

Datum van bezoek: juli 2020
26 februari 2020 beoordeeld

Voor de tweede keer hier gegeten. Echt lekker gegeten in een fijn restaurant. Sfeervol en ruim. De bediening schiet hier echter veel te kort. Iedereen heeft te snelle schoenen aan. Wat goed is wanneer nodig. Maar enig sociaal contact is toch wél zo leuk. Een praatje een interesse het is er niet. (Op 1 ober na). Vanavond kreeg mijn man letterlijk de rekening naar zijn hoofd gegooid. Nee, wél Grieken maar geen visitekaartje voor Griekenland sorry.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Athene Palace bekeken, bekeken ook

Wateringen, Zuid-Holland

In Athene Palace geweest? Deel je ervaringen!