“Lekkere tapas ”
Beoordeling van LEEF Tapas Den Haag

LEEF Tapas Den Haag
Reserveren met
LEEF Tapas Den Haag is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 466 van 1.513 Restaurants in Den Haag
Keukens: Frans, Vis en zeevruchten, Fusion, Wijnbar
Dineropties: Privé-dinergelegenheid
Beschrijving: Winecode is een plek om heerlijk te genieten. Lekkere gerechten, goede wijnen en uitstekende service staan bij ons centraal. Winecode is gelegen in één van de meest sfeervolle en centrale plekken van Den Haag en is dus altijd goed bereikbaar. Komt u voor een uitgebreid diner of een simpele lunch; we zijn u graag van dienst. Tevens hebben wij de faciliteit om te vergaderen in een (afgesloten) privesfeer. Eventueel aangevuld met een lekkere lunch.
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk tapas gegeten. Genoeg keuze aan vis, vlees en vegetarische gerechten. Bediening was erg vriendelijk. Leuk dat je ook nog echt bediend wordt ipv het doorgeven van je bestelling op briefjes als in andere tapas restaurants. Aanrader!

16 april 2018 beoordeeld

Tapas wezen eten bij leef. Tapas waren allen erg lekker, niks op aan te merken. Werden bijna de hele avond bediend door een heer met bruine krulletjes, hier niks op aan te merken, waren we zelfs erg over te spreken. Maar, tijdens het eten zagen we drie keer een MUIS over de muur lopen. Schrokken zelf niet heel erg, maar voorstelbaar is dat andere dit wel kunnen hebben. Wilde het personeel dus even inlichten zodat ze op de hoogte waren. Dit deden we bij een jonge, jongen die voornamelijk achter de bar stond. Hij reageerde alleen ontzettend raar op het gegeven dat het restaurant muizen had. (sarcastisch 'NEE, dat meen je toch niet, oh wat eng zeg, oh nee toch') We vertelden dat wij het niet heel erg eng vonden, maar dat het wel eens kon zijn dat andere gasten daar anders over dachten) Hij vroeg waar de muis zat, liep erheen, klopte op het hout, zette grote ogen op, deed vervolgens'WAAAH' met zijn armen, en liet ons schrikken?) Héél erg grappig. Vroeg vervolgens of alles naar wens was en liep weg. Beetje gek wel. Vervolgens kregen wij de rekening, 1 kan sangria te veel, dus liepen naar de bar om dit aan te geven, een andere jonge knul stond hier. Nadat ik aangaf dat er een sangria te veel stond zei hij wederom sarcastisch (oh nee toch he, dat meen je niet ?!, waarop ik dit bevestigde, opnieuw zij hij sarcastisch' jeetje zeg nou dan ga ik maar eens even kijken of het eraf kan'.) Ook een erg rare manier van reageren.

Jammer, want het eten was lekker, en de eerste bedienende man deed het zeker goed. Jammer dat er dan 2 van die jongen knullen het moeten verpesten voor de man die wel goed zijn werk deed :)

3 maart 2018 beoordeeld

Net als op het zuiderstrand is Leef heel gezellig om met vrienden Spaanse hapjes te genieten. De bediening is vlot en erg vriendelijk. Alleen zouden ze betere Spaanse wijnen moeten inkopen, dat hoort erbij.

10 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In het najaar 2017 hebben wij hier gegeten. En dat beviel zo goed dat wij op kerstavond hier weer zijn gaan eten. Wat zijn we verwend. Heerlijke lieve bediening. Eten is zalig. Wijn, ook belangrijk, is zalig.
Gewoon een topavond gehad die niet beter kon.
Aanrader of nee beter een must!!
Veel plezier!

29 december 2017 beoordeeld

Bij Leef kun je lekkere tapas eten, alhoewel de kaart relatief beperkt is. Bij vele andere Spaanse tapas restauarants is de keuze een stuk ruimer. Maar wat op de kaart staat, is smakelijk. De bediening is gezellig en komen regelmatig langs. Jammer dat er niet gecommuniceerd werd dat het menu 10 euro per persoon duurder was bij kerst, ondanks we al hadden gereserveerd. Een jammere verrassing als je eenmaal zit.

Reizigers die LEEF Tapas Den Haag bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

Den Haag, Zuid-Holland

In LEEF Tapas Den Haag geweest? Deel je ervaringen!