“Even lekker lunchen tijdens dagje Maurithuis”
Beoordeling van Brasserie Mauritshuis

Brasserie Mauritshuis
Geclassificeerd als nr. 90 van 1.507 Restaurants in Den Haag
Keukens: Europees
14 februari 2018 beoordeeld

Tijdens ons bezoek aan het Mauritshuis lunchten we bij de Brasserie Mauritshuis. Een chique restaurant, gezellig modern en fris. Inspiratiebron voor sommige gerechten zijn de schilderijen in het Mauritshuis,
Brasserie Mauritshuis ligt tegenover het museum. Zelf namen we vanuit het museum de lift, want mijn man is slecht ter been. 's Morgens waren we er al om half tien, dus een half uur te vroeg voor het museum. We hebben daar toen eerst een kopje koffie gedronken. Ook lekker.
Tip: anders dan 09292 (informatie openbaar vervoer) of routeplanner ANWB aangeven, is museum en restaurant goed te bereiken met tram 15 en 16.

2 februari 2018 beoordeeld

Wat een aangename plek. Slimme inrichting. Neutraal, mooie lampen. Goede meubelen. Heerlijke koffie. Daarna weer heerlijk het museum in. Eigenlijk was deze plek een perfecte entree geweest. Maar ja ik ben de architect niet.

11 januari 2018 beoordeeld

De kaart is niet heel uitgebreid maar wat er op staat is goed. Een mooie uitvalsbasis voor of na een bezoek aan het Mauritshuis

10 januari 2018 beoordeeld

Je kunt hier niet alleen terecht vor een kopje koffie, maar ok voor een heerlijke lunch. Ruime keuze, gezellig en sfeervol ingericht, prettige bediening. En daarna weer dir mooie museum in.

30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je loopt zo van de museumhal de brasserie in. Die is erg mooi en strak vormgeven. Goeie plek voor een kopje thee of koffie met een hazelnootschuimgebakje van Maison Kelder. Leuke bediening.

Reizigers die Brasserie Mauritshuis bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Brasserie Mauritshuis geweest? Deel je ervaringen!