“Super Dim Sum”
Beoordeling van Full Moon City

Full Moon City
Reserveren met
Full Moon City is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 84 van 1.493 Restaurants in Den Haag
Keukens: Chinees
Dineropties: Na sluitingstijd
Beschrijving: Restaurant Full Moon City is een authentiek Kantonees restaurant , waar de verfijnde Kantonese keuken wordt geserveerd aan Chinese, Nederlandse en internationale gasten. De keuken onderscheidt zich door verse huisgemaakte dim sum, seafood-, grill- en wokgerechten te serveren en met uitsluitend hoogwaardige ingrediënten te werken. De moderne en luxueuze inrichting maakt het geschikt voor zowel zakelijke als privé aangelegenheden. Het restaurant beschikt over 230 zitplaatsen met airconditioning. Bij restaurant Full Moon City kunt u gegarandeerd een authentieke dim sum sessie meemaken of een diner beleven zoals in Hong Kong. Full Moon City is gesitueerd in het Chinatown van Den Haag, in het hartje van centrum. De Bijenkorf en Mediamarkt aan de Grote marktstraat liggen op slechts 400 meter afstand van het restaurant.
10 maart 2018 beoordeeld

Op een hele drukke vrijdagavond hier weer gegeten. Niet gereserveerd, maar door de vriendelijke bediening werden we met 4 andere stellen aan een grote ronde tafel geplaatst. Was een leuke ervaring met 4 verschillende nationaliteiten. Het eten bestond voor ons uit heerlijke Dim Sum, aangevuld met een kleine bami. Snelle bediening, leuke sfeer en prima biertjes.

8 maart 2018 beoordeeld

Traditioneel Chinees eten, echt een aanrader, we begonnen met een pot heerlijke thee en kozen voor een menu voor twee personen, volle soep, verse dim-sum, mals vlees en knapperige kip met ijs en vruchten toe, de pekingeend met pannekoekjes hebben we voor thuis meegenomen. Een leuke beleving om traditioneel Chinees samen met Chinezen te eten. Wij komen hier terug

26 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen regelmatig vanuit Eindhoven om hier Dim Sum te eten.

Goede smaak, verse ingrediënten, en niet duur.

30 december 2017 beoordeeld

Omdat gasten uit het buitenland een chinese fondue wilden eten kwamen wij bij Full Moon terecht. Ik zag op hun website dat ze "Hot Pot" (chinese fondue) hadden en belde op om te reserveren. Er werd gevraagd of wij een all you can eat wilden reserveren en ik zei duidelijke nee, een hot pot. Aangekomen werden wij geholpen door een zeer onvriendelijke serveerster die ons niet aankeek en de kaarten toewierp zonder enig uitleg. Er stonden op de kaart van de hotpot items waauit je kon kiezen en moest aankruizen op een formuliertje..Omdat wij licht wilden eten kozen wij groente, een beetje kipreeppjes, wat visballen, dunneplakjes rundvlees en 5 garnalen voor bij de bouillon. Een hotpot is eigenlijk een fondue van bouillon, een gevulde soep..
Toen wij later de rekening vroegen schrokken wij van het bedrag. Voor de boulllon en thee werd 35 euro per persoon gerekend.. Wij zijn van chinese afkomst en ervaren met authentieke chinese restaurants in Amsterdam, Rotterdam en Den haag.. Voor dit bedrag eet je een menu met 6 gerechten!!! Op onze vraag hoe de rekening is samengesteld werd verteld dat een all you can eat tarief werd gehanteerd.en dat het wel duidelijk voor ons had moeten zijn!!!... Schandalig.. Nee wij eten de volgende keer gewoon weer bij de concurrent die welliswaar geen hotpot heeft maar duidelijke prijzen hanteert. Je schaamt je gewoon voor je gasten hoe je hier wordt behandeld..

22 december 2017 beoordeeld

alhoewel hier veel Chinese gasten komen kan ik maar niet wennen aan de manier van serveren, omgang met klanten en het vegetarische eten bij dit restaurant. Geen lekkere gestoomde dim sum, alles gebakken en vet helaas. Daarbij stond de deur open, laden en lossen, ene as het gewoon erg koud. kon niet verholpen worden. de zaak is slordig, afstapjes zijn kapot, wc's vies en eten door mij (over smaak valt te twisten) niet gewaardeerd. wel erg goedkoop.......

Reizigers die Full Moon City bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland
Den Haag, Zuid-Holland

In Full Moon City geweest? Deel je ervaringen!