“Lekker eten, leuke ervaring”
Beoordeling van Harput Den Haag

Harput Den Haag
Reserveren met
Harput Den Haag is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 273 van 1.494 Restaurants in Den Haag
Keukens: Turks
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne bediening. Lekker eten. Harput staat terecht bekend als kwaliteit Turks restaurant. We hebben vegetarische en gewone voorgerechten met elkaar gedeeld. Alles was heerlijk. Later nog een lams sis kebab met patat en groenten. Lekker mals en vers. Een aanrader dus. Normaal foto’s van volle borden. Hier waren ze helaas al helemaal leeg gegeten voordat we aan de foto’s begonnen. :-)

9 april 2018 beoordeeld

Komen hier al jaren, nog steeds even goed. Heerlijk eten met een vriendelijke bediening. Iedereen altijd even aardig en het eten super lekker, met Turks brood, lekkere sausjes en super lekker vees. Ook de wijn prima.

1 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle bediening en lekker eten!
Pas een paar keer geweest en toch kennen ze ons al.
Goed eten voor een goede prijs.

23 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Turks restaurant met een vriendelijk karakter. Het eten is goed, smaakvol en vers. Voor een Turks restaurant is het alleen wel een beetje aan de dure kant. Vergelijkbare restaurants aan de andere kant van de stad bieden dezelfde kwaliteit voor een beduidend lagere prijs. De sympathieke bediening en de locatie maken echter een hoop goed. Absoluut een bezoek waard.

Een TripAdvisor-lid
9 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere gerechten, flinke hoeveelheden voor een goede prijs, de bediening is zeer vriendelijk en leuke informele sfeer..

Reizigers die Harput Den Haag bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland
Den Haag, Zuid-Holland

In Harput Den Haag geweest? Deel je ervaringen!