“Lekker en snel!”

Full Moon Express
Geclassificeerd als nr. 293 van 1.551 Restaurants in Den Haag
Keukens: Aziatisch, Chinees, Japans
Dineropties: Bezorgen, Afhalen
Beschrijving: Full Moon Express biedt een unieke ervaring met snelle service en smakelijke, vers bereide gerechten in een gezellige omgeving en tegen betaalbare prijzen. Geniet van een snelle lunch, een hapje of drankje tussendoor of een avondmaaltijd met familie en vrienden in een prettige atmosfeer. Ons concept is gebaseerd op de typische Hong Kong stijl zelfbedieningsrestaurant, waar je bij de balie je maaltijd besteld, en toeziet hoe je gerechten direct worden klaargemaakt door onze chefkoks in de open keuken. Full Moon Express biedt een breed scala aan gerechten aan uit de Aziatische keuken, variërend van een gezonde wokmaaltijd, bamisoep, teppanyaki & yakitori tot Hong Kong grillgerechten en smakelijke kleine food bites. Kies verder uit een uitgebreide selectie koude en warme dranken, waaronder thee met Fair Trade keurmerk en Chinese thee geserveerd in een traditionele theepot. Probeer ook eens onze bubble tea; huisgemaakt en zonder toegevoegde kleur- of smaakstoffen! Geniet van een snelle lunch, een hapje of drankje tussendoor of een avondmaaltijd met familie en vrienden in een prettige atmosfeer.
17 april 2018 beoordeeld

Het eten bestel je aan de balie dan krijg je een buzzer meer die laat weten wanneer je om je bestelling kan gaan. Het eten is lekker, het is gemakkelijk als je niet veel tijd hebt.

Datum van bezoek: april 2018

8 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een express, dat is het goede woord. Snel, overzichtelijk. Het pand is erg leuk ingedeeld. Ondanks de fastfood-opzet zijn er gezellige hoekjes gerealiseerd. Daardoor kun je ook nog sfeervol eten. Het publiek was internationaal.
We hebben een soep met geroosterd vlees gegeten. Super veel smaak, het vlees was ook nog eens heel goed van kwaliteit. Ik kom terug!

Datum van bezoek: december 2017
13 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten voor een mooie prijs.... open keuken...snelle bereiding. Overzichtelijke fotoos om te bestellen. Kan meenemen of daar eten. Geen bediening ...wel schone tafels en veel zithoekjes.

Datum van bezoek: september 2017
4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een druk bezochte restaurant , lekker eten alleen wat druk en personeel is haastig en heeft het altijd druk dus niet geheel romantisch met je vriendin om te gaan.

Datum van bezoek: september 2017
FullMoonExpress, Manager van Full Moon Express, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2017

Dank je wel voor je complimenten. We zullen beter ons best doen om een romantische sfeer te creeeren.

24 augustus 2017 beoordeeld

Dit restaurant is al lange tijd mijn favoriet. Ze hebben veel gevarieerde gerechten, grote porties, maar ook allerlei lekkere sidedishes en Aziatische drankjes (zoals milk tea en bubble tea). Het eten is snel klaar, altijd lekker vers en dat voor een leuk prijsje. Er is altijd meer dan genoeg plek en het is altijd gezellig, netjes en schoon. Echte aanrader dus!

Datum van bezoek: augustus 2017

Dank je wel Mietta voor je complimenten!

Reizigers die Full Moon Express bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Full Moon Express geweest? Deel je ervaringen!