“Eenvoudig tentje met heerlijk vers bereid eten.”
Beoordeling van Ruen Thai

Ruen Thai
Geclassificeerd als nr. 601 van 1.510 Restaurants in Den Haag
Keukens: Thais
1 juni 2018 beoordeeld

Voor een eenvoudige maaltijd is dit een prima adres. Een heel eenvoudig zaakje maar wel heel schoon. Ook belangrijk. Het eten is er heel lekker, kanpperige verse groente en de bediening is heel vriendelijk.

4 februari 2017 beoordeeld

We komen hier al jaren en het eten valt nooit tegen. Als op de kaart staat dat het pittig is, dan is het dat ook. Smaken zijn niet teveel aangepast aan de Nederlandse voorkeur en wij eten hier onze heimwee naar Thailand weg. Lekkere Tom ka kai, curry's en salades. Reken niet op luxe of romantiek, maar wil je gewoon even wat eten, maar wel erg lekker en met vriendelijke bediening dan is dit een prima plek.

23 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is onze favoriete Thai. Klein zaakje in het centrum, een beetje verstopt. Ze zijn daar zo onwijs vriendelijk altijd! Het eten is heerlijk. Ze hebben wel hun kaart veranderd en het is iets duurder geworden. Maar logisch gezien de locatie.

Wij gaan er meestal 1x in de maand heen. Ze hebben veel vaste klanten.

2 juni 2016 beoordeeld

Een meester kokkin zwaait de scepter. De sfeer is erg vriendelijk. Regelmatig mag je nieuwe recepten proeven.

15 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Je zit hier net als een snackbar te eten, echt ongezellig.
Wel hele vriendelijke bediening, het eten was matig.
De mie leek op een baal shag. Vlees was droog, taai en doordrenkt van sojasaus. Niet voor herhaling vatbaar!

Reizigers die Ruen Thai bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Ruen Thai geweest? Deel je ervaringen!