“Ook dit keer weer prima bevallen!”
Beoordeling van Milu

Milu
Geclassificeerd als nr. 56 van 1.678 Restaurants in Den Haag
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Beschrijving: Bij Bar&Restaurant Milú draait alles om proeven en genieten. Om zoveel mogelijk te kunnen proeven hebben wij een brede selectie aan speciaalbieren (van de tap en op fles), veel open wijnen en een cocktail en gin-tonic kaart. Onze internationale keuken bereidt gevarieerde gerechten voor lunch en diner. Om zoveel mogelijk te kunnen proeven bestaat onze dinerkaart uit allemaal verschillende voorgerechten om samen van te kunnen delen en genieten! Ons interieur is industriëel, authentiek en gezellig, met robuuste natuurlijke materialen en we hebben een verwarmd terras het gehele jaar door.
4 weken geleden beoordeeld

Al meerdere malen gegeten bij Milu. Dit keer met 4 ex-collega's, lekker op de bank, prima plekje. Vrijdagavond; wel reserveren van te voren! Zit helemaal vol!

Bediening attent, vlot, vriendelijk. Gerechten en opmaakt mooi, goed, smakelijk.
Wij hadden:
BEEF TERIYAKI met Chinese pannenkoekjes
TRUFFELRISOTTO met gebakken paddenstoelen, rucola en Parmezaanse kaas
FRIETJE SPECIAAL VAN ZOETE AARDAPPEL met miso mayonaise, pindadressing & chili ketchup
KROKANTE FLATBREAD PIZZA met hummus, spicy veggie gehakt, tomaat & kruidensla (vegan)
Wordt in het midden neergezet, lekker samen delen.
Er is ook keuze voor vegetarische eters en er is 1 vegan gerecht.
Als dessert:
FRAMBOZEN CHEESECAKE met witte chocolade, vlierbloesem en frambozen-acetosiroop
WARM CHOCOLADETAARTJE met verschillende bereidingen van chocolade & citrus
Ook weer een kunstwerkje op je bord!
Prijzen best aan de hoge kant en wachttijden best lang. In goed gezelschap is dat niet zo erg en vliegt de tijd toch wel. Erg lekkere cocktails ook! Zeker proberen!

Datum van bezoek: september 2019

19 augustus 2019 beoordeeld

Heel lekker gegeten op een vrijdagavond. Zijn begonnen met cocktails. Een echte aanrader. Eten was ook erg lekker.
Jammer dat ze de tuna melt van het menu hebben gehaald. Daar kwamen we vaak speciaal voor. Maar de oosterse salade en de vega sushi is ook lekker. Ze zijn overigens niet goedkoop.
Heb eerder minder goede ervaringen in dit restaurant gehad, maar ik ben nu fan!

Datum van bezoek: juni 2019
3 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was onze 1 ste keer hier eten. Eigenlijk kan ik niets negatief vermelden. Heerlijk goed vers eten met super vriendelijk personeel.
Zeker voor herhaling.

Datum van bezoek: augustus 2019
25 juli 2019 beoordeeld

prettige omgeving en super bediening. was een menu voor 24.50: konden ieder 3 gerechten bestellen en een dessert. ook super virgin mojito s gedronken.
doen!

Datum van bezoek: juli 2019
13 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zich mooie zaak, gezellig terras. Maar niet alle tapas hapjes waren even lekker. Misschien ook even naar de combinaties kijken.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Milu bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland
Den Haag, Zuid-Holland

In Milu geweest? Deel je ervaringen!