“Hippe zaak, lekkere cocktails”
Beoordeling van Milu

Milu
Geclassificeerd als nr. 47 van 1.493 Restaurants in Den Haag
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Bij Bar&Restaurant Milú draait alles om proeven en genieten. Om zoveel mogelijk te kunnen proeven hebben wij een brede selectie aan speciaalbieren (van de tap en op fles), veel open wijnen en een cocktail en gin-tonic kaart. Onze internationale keuken bereidt gevarieerde gerechten voor lunch en diner. Om zoveel mogelijk te kunnen proeven bestaat onze dinerkaart uit allemaal verschillende voorgerechten om samen van te kunnen delen en genieten! Ons interieur is industriëel, authentiek en gezellig, met robuuste natuurlijke materialen en we hebben een verwarmd terras het gehele jaar door.
11 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf in Den Haag zijn we hier na het shoppen en voor ons geplande eten een drankje gaan doen. Het is een geweldig gestylde hippe tent en er hangt een fijne sfeer. Het was woensdag en na 17.00 uur waren bepaalde cocktails voor 5 euro verkrijgbaar. Hier hebben we goed gebruik van gemaakt en we hebben er allebei 2 gedronken. Ze zagen er mooi uit en smaakten goed.
Ik zou er zeker nog een keer terug gaan.

5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tent net buiten de grote drukte. Lekker eten en drinken in leuke ambiance. Leuk personeel en gezellige inrichting. Absoluut de moeite waard!

3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke nacho’s met Pulled pork en gesmolten kaas. Fijne bediening en buiten zitten in de winter met heaters!

2 januari 2018 beoordeeld

Lekkere lunch ,vriendelijke bediening .Mooie zaak . Een aanrader, ook mooi terras en netjes. Speciale gerechtjes .

31 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week zijn ik en mijn vriendin onze 'derde kerstdag' gaan genieten in Den Haag. We zijn geëindigd bij Milu waar we de vorige keer ook heen gingen en het was weer geweldig!

Eerst lekker begonnen met een van de vele biertjes aan de bar. Vervolgens aan tafel met een fles goede Portugese rode wijn hebben we gedurende de avond steeds een gerechtje bestelt van de menukaart om te delen. Er hangt een heerlijk gezellige sfeer en zaak ziet er super mooie uit in elk hoekje!

We hebben de hele avond lang kunnen genieten en de rekening die wij daarvoor kregen vond ik meer dan reëel! Ga zo door met z'n allen!

Reizigers die Milu bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Milu geweest? Deel je ervaringen!