“Een Mexicaans genot”

Keukens: Mexicaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dagje shoppen in Den Haag eens gekeken naar een goede Mexicaanse keuken bij TripAdvisor. Kua kwam als aanrader naar boven. Geen spijt dat we hier gegeten hebben. Wat een fantastisch restaurant. Ben nooit in Mexico geweest, maar we waanden ons op vakantie. Vriendelijke bediening die de tijd neemt alles goed uit te leggen.

Vergeet al die Mexicaanse ketens, proef hier het ware Mexico (denk ik).

Datum van bezoek: september 2019

24 juni 2019 beoordeeld

Zeker een aanrader als je de echte Mexicaanse smaak wil proeven. Geen Tex-Mex, de real deal. Het smaak naar meer.

Datum van bezoek: juni 2019
Danielonthego, Owner van Kua Mexican Kitchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2019

Muchas gracias voor uw bezoek en review!

30 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend lekker gegeten! Geen standaard Mexicaans eten, maar heerlijke Mexicaanse gerechten. Fijne drankjes ook. We kome. Hier zeker terug!!!

Datum van bezoek: april 2019

Bedankt voor uw bezoek en review!

25 april 2019 beoordeeld

Ik heb voor het eerst bij Kua gegeten en ik ben helemaal verkocht! Ze hebben een groot aanbod van heerlijke traditionele Mexicaanse gerechten, cocktails en hapjes. Ik zou het zeker aanraden.

Datum van bezoek: april 2019
Danielonthego, Owner van Kua Mexican Kitchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2019

Bedankt voor je review Sarah! muchas gracias!

8 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik houden ervan om zoveel mogelijk lokaal authentieke gerechten uit verschillende landen te kunnen beleven. Zo hebben we ineens Kua ontdekt nadat we onlangs naar Den Haag zijn verhuisd! Geen standaard taco’s of burrito’s, nee, tijdens de koude wintermaanden serveert Kua wild en stevige Mexicaanse soep. Maar ook de helden uit de Mexicaanse keuken ontbreken niet; heerlijke quesadillas, tacos en enchiladas die uiteraard allemaal zelfgemaakt zijn. Wij laten onszelf graag verwennen met meerdere gerechten (porties zijn gering), ideaal om alles te delen en nóg meer van de kaart uit te proberen. De service is altijd vriendelijk en behulpzaam. Wij hopen dan ook dat Kua de kaart blijft vernieuwen of zelfgemaakte specials toevoegt. Des te meer reden voor ons om terug te komen (nadat we ondertussen >5 keer zijn geweest)! En ohja; de tequila kaart is zeer uitgebreid en zeker de moeite waard om uit te proberen!

Datum van bezoek: december 2018
Danielonthego, Owner van Kua Mexican Kitchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2019

Hola Djenzie! Bedankt voor je review!

Reizigers die Kua Mexican Kitchen bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Kua Mexican Kitchen geweest? Deel je ervaringen!