“Kan niet waarmaken”
Beoordeling van Kua Mexican Kitchen

Kua Mexican Kitchen
Reserveren met
Kua Mexican Kitchen is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 31 van 1.483 Restaurants in Den Haag
Keukens: Mexicaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
26 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De beoordelingen waren veel belovend.
De intro van de bediening hoop gevend "we zijn geen Tex-Mex restaurant maar serveren typische authentieke mexicaanse gerechten".

Echter de gerechten kwamen zo over als of ze te lang in de keuken stonden om uitgeserveerd te worden. Taai lauw en mijn tortilla's doordrenkt en zompig.
De warmhoud covers op de borden verklaren hiermee een hoop. De keuken kan de drukte niet aan.

De befaamde mexicaanse Mole saus was smaakloos, dit had net zo goed gebakken bonenpuree kunnen zijn. Zeer teleurstellend, zeker omdat deze saus, door zijn zeer aparte smaak, lang niet overal geserveerd wordt.

Service was vriendelijk echter door drukte ietwat chaotisch en het eet heel ongemakkelijk als er mensen naast je tafeltje staan te wachten op een tafeltje.

Overrated

16 oktober 2017 beoordeeld

Aanrader! Heerlijk Mexicaans eten en goede service. Buitenlandse vrienden waren erg enthousiast over de maissoep en willen zodra ze terug zijn in Den Haag weer hier eten.

7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tent, geen Tex-Mex schotels, maar meer echt Mexicaans eten. Op dinsdag en woensdag tot half 8 cocktails halve prijs, oa lekkere margaritas. Vriendelijke bediening, toen ik een gerecht met mole poblano bestelde, vroegen ze of ik het al eens eerder had gegeten en of ik de saus even wilde proeven, omdat deze niet bij iedereen in de smaak valt. Kreeg ik netjes een beetje saus met wat taco-chips om te proeven. Vooraf deelden we guacamole met tortilla chips en quesadillas en bonenpuree. Als hoofdgerecht dus de kip tortilla's met mole poblano en de taco's met beef (Tacos de Alambre). Allemaal heerlijk, met lekkere wijn erbij. Toe nog een cheesecake met cajeta (dulce de leche) genomen, erg lekker. Ruime porties, goede prijs en ook druk bezet op een dinsdag. Echt een aanrader dus.

26 september 2017 beoordeeld

Afgelopen vrijdag hebben mijn man en ik gegeten bij Kua Mexican Kitchen in Den Haag. Bij binnenkomst werden we hartelijk welkom geheten en nam het personeel de tijd om ons het concept van het restaurant uit te leggen (authentiek Mexicaans eten, geen "tex mex"). De zelfgemaakte tortillachips van het huis smaakten erg goed. Als voorgerechten hadden we de maïskolf en de Azteekse soep. Beide zijn grote aanraders! De combinatie van smaken is echt uniek en heerlijk. De langzaam gegaarde varkensschouder als hoofdgerecht viel bij ons ook in de smaak.
Het restaurant is sfeervol Mexicaans aangekleed en doet knus aan. Het vriendelijke en enthousiaste personeel draagt bij aan de positieve indruk. De prijs-kwaliteit verhouding vonden we uitstekend. We hebben een fijn etentje gehad!

Daniel M, Owner van Kua Mexican Kitchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 september 2017

Dear Marianne, thank you for your visit and for your nice review! We are happy to see you've enjoy your evening and your meal, see you soon! Kind regards, Daniel

10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier met vrienden gegeten. Wederom heerlijk gegeten. Het eten is smaakvol en vers. Lekker authentiek Mexicaans eten en de bediening is vriendelijk en geïnteresseerd in de klanten. Aanrader!

Reizigers die Kua Mexican Kitchen bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland
Den Haag, Zuid-Holland

In Kua Mexican Kitchen geweest? Deel je ervaringen!