Gratis annuleren tot 04-02-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Travelocity
Orbitz.com
Booking.comUS$ 122
Expedia.comUS$ 122
Beoordeeld op 27 oktober 2021

Echt genoten van de rust en gezelligheid in het hotel. De kamer was heerlijk en de open haard maakte het af. Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. Het ontvangst was hartelijk en kreeg goede tips qua horeca. Kortom alleen maar positief.

Datum van verblijf: oktober 2021
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 4 juli 2021

Alles was uitstekend verzorgd en aan alles werd gedacht. Het hotel ligt in een hele mooi en gezellige buurt en je voelt je er meteen thuis.
Bijzonder fijn dat we onze fietsen veilig neer konden zetten de ook de eigen parkeerplaats voor onze auto was een groot pluspunt.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 25 mei 2021

Mooie sfeervolle ruime luxe kamer. Geweldige en vriendelijke service. Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Ook de ligging is top in een gezellige wijk met leuke restaurantjes en winkeltjes. Centraal gelegen tussen centrum en strand. Absolute aanrader!

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 19 mei 2021

Frank en Petra onthalen hun gasten op een bijzonder vriendelijke en persoonlijke manier in hun prachtige Stadslogement in de 19e-eeuwse wijk Duinoord. Wij waren hier begin mei, toen alleen nog maar de terrassen open waren. Geen probleem: iedere avond werd de eettafel in onze sfeervolle kamer prachtig gedekt en konden we daar dineren. Ook het op de kamer geserveerde ontbijt was top. De omgeving is prachtig om te wandelen: er zijn mooie winkels in de buurt en ook Scheveningen ligt op loopafstand. En voor betere tijden: er zijn fijne restaurants (nu voor afhaal heel geschikt) en ook het Kunstmuseum en het Vredespaleis zijn op loopafstand. Kortom, een echte aanrader!

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 22 maart 2021

Heb Residenz geboekt voor een romantische overnachting. Zowel de kamer als het ontbijt waren top geregeld. Vanwege corona was een restaurant bezoeken niet mogelijk. We bestelden hierom eten en kregen het zeer netjes op de kamer afgeleverd.

Datum van verblijf: maart 2021