“heerlijk cafeetje”

Cafe Madeleine
Geclassificeerd als nr. 398 van 1.374 Restaurants in Den Haag
Keukens: Frans, Internationaal
3 maart 2017 beoordeeld

Ik kwam bij toeval bij dit café uit, heel leuk en rustiek café met goede bediening en goede producten op de kaart.
Iedereen in café leek te genieten van de sfeer die er hing

16 februari 2017 beoordeeld

Leuke kaart en prettige bediening , franse muziek. Ik waande me op Place de la Madeleine in Parijs. En het terras doet er ook toe.

3 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk plekje waar het haast aandoet als een Parijs cafe, alleen dan met goede en aardige bediening. Goede lunch, leekere wijn en zeer ontspannen sfeer.

10 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig plekje voor een heerlijk ontbijtje!!vriendelijk personeel en de prima start van een dag! Van croissantjes tot pancakes en een heerlijke uitsmijter, voor ieder wat wils!!

25 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kwam er toevallig langsfietsen, had zin in een goede (dubbele) espresso en nam de gok. De gok? Ja: ik ben zelden overtuigd van de aandacht die cafés en (goede) restaurants aan een espresso besteden.

Madeleine doet het! De goede machine, fijne melange en maling, en de mano maestro, de hand van de meester. Ik had een heerlijke dubbele espresso bij Madeleine, in een fijne ontspannen setting.

Reizigers die Cafe Madeleine bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland
Den Haag, Zuid-Holland

In Cafe Madeleine geweest? Deel je ervaringen!