“Parijs in Den Haag”

Cafe Madeleine
Geclassificeerd als nr. 404 van 1.362 Restaurants in Den Haag
Keukens: Frans, Internationaal
3 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk plekje waar het haast aandoet als een Parijs cafe, alleen dan met goede en aardige bediening. Goede lunch, leekere wijn en zeer ontspannen sfeer.

Schrijf een beoordeling

10 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig plekje voor een heerlijk ontbijtje!!vriendelijk personeel en de prima start van een dag! Van croissantjes tot pancakes en een heerlijke uitsmijter, voor ieder wat wils!!

25 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kwam er toevallig langsfietsen, had zin in een goede (dubbele) espresso en nam de gok. De gok? Ja: ik ben zelden overtuigd van de aandacht die cafés en (goede) restaurants aan een espresso besteden.

Madeleine doet het! De goede machine, fijne melange en maling, en de mano maestro, de hand van de meester. Ik had een heerlijke dubbele espresso bij Madeleine, in een fijne ontspannen setting.

20 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke locatie voor een ontbijtje, kopje koffie of lunch. Dit had de buurt echt nodig een gezellige plek met in de zomer een geweldig terras.lekkere gerechtjes en broodjes.

26 oktober 2016 beoordeeld

Madeleine is geweldig. Gevestigd op een mooi stuk van het Valkenbos plein doet dit cafe aan als een heerlijk stukje Parijs.

Reizigers die Cafe Madeleine bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Cafe Madeleine geweest? Deel je ervaringen!