“Eindelijk een plek met goede koffie”
Beoordeling van Cafe Madeleine

Cafe Madeleine
Geclassificeerd als nr. 396 van 1.374 Restaurants in Den Haag
Keukens: Frans, Internationaal
25 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kwam er toevallig langsfietsen, had zin in een goede (dubbele) espresso en nam de gok. De gok? Ja: ik ben zelden overtuigd van de aandacht die cafés en (goede) restaurants aan een espresso besteden.

Madeleine doet het! De goede machine, fijne melange en maling, en de mano maestro, de hand van de meester. Ik had een heerlijke dubbele espresso bij Madeleine, in een fijne ontspannen setting.

20 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke locatie voor een ontbijtje, kopje koffie of lunch. Dit had de buurt echt nodig een gezellige plek met in de zomer een geweldig terras.lekkere gerechtjes en broodjes.

26 oktober 2016 beoordeeld

Madeleine is geweldig. Gevestigd op een mooi stuk van het Valkenbos plein doet dit cafe aan als een heerlijk stukje Parijs.

18 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten. Zalige koffie. Leuk plein en zeer fijn terras. Om de hoek. Kom hier erg graag. Aanrader voor andere

4 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker geluncht in de lentezon. Prima kwaliteit, al zijn de porties wat bescheiden. Maar wat een waardeloze bediening. Ongeïnteresseerd, ondeskundig, niet servicegericht. Zullen wel neefjes van de eigenaar zijn, anders is het onbegrijpelijk.

Reizigers die Cafe Madeleine bekeken, bekeken ook

In Cafe Madeleine geweest? Deel je ervaringen!