“Prima lunch, waardeloze bediening ”
Beoordeling van Cafe Madeleine

Cafe Madeleine
Geclassificeerd als nr. 396 van 1.374 Restaurants in Den Haag
Keukens: Frans, Internationaal
4 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker geluncht in de lentezon. Prima kwaliteit, al zijn de porties wat bescheiden. Maar wat een waardeloze bediening. Ongeïnteresseerd, ondeskundig, niet servicegericht. Zullen wel neefjes van de eigenaar zijn, anders is het onbegrijpelijk.

29 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk geluncht. Vlotte bediening, lekker vers sap, veel keuze in thee en gezellige ruimte. De lunch was heerlijk, verse producten.

23 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier met veel plezier! Gezelligheid, goede koffie en een relaxte sfeer maakt dit onze vaste weekendontbijtplek :) Onze aanraders: Flat White, de uitsmijters, de uitgebreide theekaart en de yoghurt. You won't be disappointed!

18 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke zaak is cafe Madeleine. Smaakvol ingericht, heerlijke koffie en thee en ook een uitgebreide selectie taart, ontbijt en borrelhappen. Perfect om op zondagochtend onder het genot van een cappuccino bij te kletsen!

13 juli 2015 beoordeeld

Ik kom hier regelmatig in het weekend voor een koffie. Leuke locatie: op het pleintje aan de Laan van Meerdervoort, maar het voelt niet alsof je aan een doorgaande weg zit. Prima personeel en allerbelangrijkst: heerlijke koffie! Echt leuk zo midden in de wijk

Reizigers die Cafe Madeleine bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland
Den Haag, Zuid-Holland

In Cafe Madeleine geweest? Deel je ervaringen!