“Diner”

Lof der Zotheid
Geclassificeerd als nr. 380 van 1.535 Restaurants in Den Haag
Keukens: Frans
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk (as always) gegeten, vertrouwd, gezellig, goede prijs/kwaliteitverhouding! Altijd fijn om in te checken, ook als last minute!

6 mei 2018 beoordeeld

De sfeer is prima en ongedwongen, je kunt buiten eten als je wilt. Bediening is vriendelijk en het eten is goed. Wij hadden vooraf aspergesoep met Hollandse garnalen en carpaccio en als hoofdgerecht hamburger en een tournedos. Bijna 30 euro voor een tournedos met friet en wat groente vonden wij aan de hoge kant.

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Knus#gezellig#heerlijk#voorherhaling!En huiskamerachtige ambiance. Daardoor enigszins lawaaierig.Super vriendelijke bediening,erg attent!

6 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Trek in een biefstukje met friet. Voor bijna € 20,00 een kogelbiefstuk. Geen spektakel, maar simpel. De pepersaus was wat erg indringend van smaak. De gegrilde groente erbij waren eigenlijk het lekkerst. Lekker knapperig en eindelijk is niet die eeuwige salade.
Bediening vriendelijk en gastvrij.
Leuk buurtrestaurant in Benoordenhout.

22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De Lof der Zotheid heeft een menukaart in krant vorm. In deze “krant” staat in het midden een uitgebreide wijnkaart. Men heeft diverse warme en koude voorgerechten. Daarnaast hebben ze seizoens hoofdgerechten alsmede “gewone” hoofdgerechten. Er is keuze genoeg voor iedereen. De gerechten die wij gekozen hadden waren prima. Vriendelijke bediening in een leuke ambiance. De prijs is ook gunstig.

Reizigers die Lof der Zotheid bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Lof der Zotheid geweest? Deel je ervaringen!