“Super lekker eten, ik raad het zeker aan”
Beoordeling van Ruby Chinese Specialiteiten

Ruby Chinese Specialiteiten
Laat maaltijden bezorgen
OF
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 805 van 1.532 Restaurants in Den Haag
Keukens: Chinees
29 augustus 2020 beoordeeld

Ik had een reservering geplaatst voor een tafeltje bij het raam en was samen met mijn vrienden gaan eten in dit restaurant en het was geweldig. De sfeer was fijn en de bediening was zeer vriendelijk. Het eten was zeer lekker en veel. De kok had veel moeite gedaan in het versieren van de borden. Ik vind die wortelroos echt geweldig. De voorzorgsmaatregelen tegen de Corona was ook heel goed. We hadden tijdens de reservering eerst een vragenlijst doorlopen en bij aankomst stond er een pompje klaar, waar we onze handen konden ontsmetten. Bovendien zaten we op 1,5 meter afstand van de andere klanten. Ik vind het zeer fijn dat ze zoveel moeite doen voor de voorzorgsmaatregelen. Kortom het is een geweldige restaurant en we raden het eten zeker aan. Echt de beste Chinees in Den Haag.

Datum van bezoek: augustus 2020

1 maart 2019 beoordeeld

Het is een traditioneel ingericht restaurant. Beetje doorsnee inrichting. Het eten kun je ook traditioneel noemen. Zo is er Babi Pangang, Foe Yong Hai, etc., maar er zijn ook wat meer exclusieve gerechten. Zeer vriendelijke en attent personeel. Je voelt je er echt thuis. Ik haal er ook regelmatig en het valt gewoon nooit tegen! Nog nooit teleurgesteld!

Datum van bezoek: december 2018
16 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via thuisbezorgd.nl besteld, bijna ander half uur wachten, ik woon toch niet in een dorp. Ze zitten slechts 2 kilometer van mijn huis af!

Datum van bezoek: oktober 2017
5 april 2017 beoordeeld

Op vakantie in Kijkduin en graag Chinees willen eten. Kwamen op de site van Restaurant Ruby terecht. Zeer vriendelijk, snelle punctuele levering en heerlijk eten.

Datum van bezoek: april 2017
4 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten, voorgerecht, hoofdgerecht. Heel veel keuze op de kaart, traditioneel en meer gewaagde gerechten. Mooie aangeklede borden, verse ingrediënten en voldoende. Drukker met bezorgen dan in het restaurant zelf, maar het was ook niet echt lekker weer om eruit te gaan....

Datum van bezoek: februari 2017

Reizigers die Ruby Chinese Specialiteiten bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Ruby Chinese Specialiteiten geweest? Deel je ervaringen!