“De Tijd Top”
Beoordeling van Grand Cafe De Tijd

Grand Cafe De Tijd
Reserveren met
Grand Cafe De Tijd is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 908 van 1.526 Restaurants in Den Haag
Keukens: Barbecue, Steakhouse, Grill
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Buiten zitten
Beschrijving: Grand Cafe De Tijd ligt aan het mooiste Plein van Den Haag. Met een prachtig uitzicht over dit Plein en de diverse terrasje die zich daar bevinden is De Tijd zowel geschikt voor lunch of diner of een heerlijk dansje in de avonduren. De lunch serveren wij van 11:00 uur tot 16:00 uur en bij het diner vanaf 17:00 uur serveren wij de heerlijkste steaks uit de houtskooloven. Elke vrijdag en zaterdag is er "Grooves" in de Tijd waarbij vanaf 22:00 uur een DJ de heerlijkste Classics uit de 80's en 90's worden gedraaid, maar de hits van nu niet worden vergeten.
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Elk kwartaal gaan we op het Plein bijpraten met een hapje en een drankje en dat is altijd Amazing. Bij de Tijd is het goed toeven en vooral de Gin Tonic en de Spicy Spare Ribs zijn een echt aanrader maar de steaks zijn ook klasse en de bediening super Cool en de locatie is echt bijzonder. Een heel goed idee voor Den Haag.

27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben er tijdens ons bezoek aan Den Haag een keer geluncht.Er valt niet veel op aan te merken want het is gewoon een allerdaags grandcafe waar je kunt borrelen en wat eten.Geen hoogvlieger maar voor een keer prima.

27 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen zaterdag hier gegeten. Het was erg druk en we hadden niet gereserveerd. Ons werd verteld dat er binnen 20 minuten wel een tafeltje vrij zou komen, dus of we aan de bar even een drankje wilden drinken. Zo gezegd, zo gedaan. We bestelden bij de iets wat jonge barman een pornstar martini en een hertog jan. Heb veel professionele barmannen aan het werk gezien, maar wat een passie had deze jonge man en de pornstar was nog lekker ook. Omdat het toch iets langer duurde, voordat we een tafeltje kregen, 30 min, kregen we een broodje met smeersels van het huis.
We kregen een leuk tafeltje aan het raam en werden gelijk geholpen door een erg attente bediende. Nadat ze de gerechten, die ze naast de kaart verkopen, had verteld, kwam ze netjes na 8 minuten terug of we al een keus gemaakt hadden. We besloten, omdat we al een broodje op hadden, om geen voorgerecht te nemen. Ik nam de lady steak en mijn vriend ging voor de ribroast. Het vlees en de bereiding waren van goede kwaliteit en we hebben ook erg lekker gegeten. Jammer alleen dat je voor de bijgerechten extra moet betalen, maar dat mocht de pret niet drukken.
We hebben een heerlijke avond gehad en we komen hier, vooral door de goede service, zeker nog een keer terug!

26 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen vrijdag heb ik hier heerlijk met een vriendin gegeten. Het was een drukke avond. Wij zaten zelf op het podium bij het raam, een aanrader wanneer je iets rustiger wilt zitten. Als voorgerecht hadden wij de gamba’s piri piri (heerlijk om je brood in de olie te dippen) en de steak tartaar (goed op smaak). We waren erg te spreken over beiden gerechten. Als hoofdgerecht had ikzelf twee voorgerechten gekozen, carpaccio en de burrata, dit was ook geen enkel probleem. Dit vond ik erg fijn aangezien ik ook graag ruimte wou overhouden voor een dessert. Mijn vriendin heeft de lady steak genomen en de bereiding daarvan was on point. Als dessert hebben we de crème brulee en appelkruimeltaart genomen, genieten. Voor wie net als ons van een volle rode wijn houdt raden wij zeer zeker de Corbière aan. Al met al een avond, met goed eten, goede wijn en de attente en gezellige bediening maakte de avond compleet.

21 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben gezellig een uurtje gezeten en lekker gelunched met uitzicht op het Plein in Den Haag. De kaart biedt voldoende keuze uit broodjes, salades en specials.

Reizigers die Grand Cafe De Tijd bekeken, bekeken ook

In Grand Cafe De Tijd geweest? Deel je ervaringen!