“Aanrader! 5 sterren”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig Italiaanse keuken! Een extra plus voor de fijne persoonlijke bediening, goede wijnadviezen en opties

29 april 2018 beoordeeld

Men enige regelmaat eten wij bij 'Follia' en dat is altijd weer feest! Het voelt als een beetje vakantie in eigen stad! Een enthousiast team onder leiding van Ezra en zeeeeeeer goed eten! Een echte aanrader! Pizza's 'to die for', goede wijnen en om de avond op gepaste wijze af te sluiten, een waanzinnige 'scropino'! Wij gaan zeker snel weer terug! Ciao!

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We gaan jaarlijks met vakantie haar Italië, met name voor de lekkere pizza’s ;-). Hierom zijn we al enige tijd op zoek naar een plek in Den Haag die ons dat stukje Italië kan bieden. Bij Follia is dat eindelijk gelukt! De pasta’s zijn heerlijk, de pizza’s zijn perfect: uit de houtoven. Het is een mooie zaak met open keuken en vriendelijke bediening met goede kennis van de kaart en het dagmenu. Prijs kwaliteit niets op aan te merken. Kortom, helemaal top. Wij komen zeker terug!

27 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Was van plan om naar de bioscoop te gaan maar kon het niet laten om een pizza te pakken bij Follia. De spinazie gorgonzola hadden we nog niet geproefd dus dat werd m voor mij. Heerlijk. Misschien de volgende keer weer dezelfde want mn vriendin had zowat de helft op... Het mooie is dat het hier nooit tegenvalt. Verse ingrediënten op knapperige bodem. Al heel lang gewoon de beste pizzeria van Den Haag en ver daarbuiten. Mooi glas wijn erbij en besloten maar een andere keer naar de bios te gaan. Likeurtje van het huis gehad. Verder: gezellig ambiance, muziek staat niet te hard en bediening is alert. Prijs kwaliteit is erg goed.

27 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat kun je daar heerlijk eten en de bediening ook zo vriendelijk. Verheug me al op de volgende keer.

Reizigers die Follia bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Follia geweest? Deel je ervaringen!