“Zo anders dan de “gewone Chinees” ”
Beoordeling van Mandarin Palace

Mandarin Palace
Geclassificeerd als nr. 187 van 1.513 Restaurants in Den Haag
Keukens: Aziatisch
30 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon doen! En zelf ervaren dat er ook hele goede ( bijna ster waardige) Chinese restaurants zijn. Smaakvolle gerechten, mooie wijnen die perfect combineren met de gerechten . Perfecte gastheer

7 februari 2018 beoordeeld

Voor de tweede keer bij Mandarin Palace gegeten. Vriendelijk welkom. Rustige, prettige sfeer.Wij bestelden het 3 gangen verrassingsmenu. voorgerecht, hoofdgerecht, dessert buitengewoon smakelijk en mooi gepresenteerd. de vriendelijke bediening lichte elk gerecht toe. Prima service. Heerlijk Hertog Jan pils van de tap. De wijnkaart zag er ook heel goed uit.Dit is absoluut geen "gewoon" Chinees Restaurant, maar een Chinees met klasse.

22 januari 2018 beoordeeld

Mandarin Palace is een authentiek chinees familie restaurant. Kleinschalig, gezellig en gastvrij. We voelden ons meteen erg welkom. De kaart bestaat uit veel kleinere gerechten en heerlijke daarbij passende wijnen. Het kundige personeel wil graag helpen bij het maken van een keuze. De Dim Sum is de lekkerste die we ooit hebben gegeten. De met gember en groente gewokte zeebaars een heerlijke smaakexplosie, de eendsalade een aanrader, de bijpassende wijnen echt super. Dineren in dit restaurant is een feest, je voelt je verwend. Als je in Den haag bent, ga vooral hier eten.

20 september 2017 beoordeeld

Erg goed Chinees eten.De producten zijn er vers. De bediening is vriendelijk. En last but not least, de wijnen zijn heerlijk en passen uitstekend bij het eten!

10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk!! Ik wilde blijven bestellen. Eten is super en de bediening is buitengewoon aardig. Een aanrader! Tot snel

Reizigers die Mandarin Palace bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Mandarin Palace geweest? Deel je ervaringen!