Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
2 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 129
Aanbieding bekijken
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Expedia.com
US$ 130
Aanbieding bekijken
ZenHotels.com
US$ 124
Aanbieding bekijken
PricelineUS$ 129
NH HotelsUS$ 130
TraveluroUS$ 147
alle 16 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.794)
Beoordelingen filteren
1.794 resultaten
Waardering van reizigers
780
760
180
42
32
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
780
760
180
42
32
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.794 beoordelingen
Beoordeeld op 18 maart 2022

We kwamen hier rond 17u15 aan op een donderdagavond en de check-in was een grote mess. Ik denk dat sommige mensen uit ons gezelschap meer dan 30 minuten gewacht hebben op hun check-in. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat het reservatiesysteem van NH niet echt gebruiksvriendelijk is.
De kamers dan: op zich een nette kamer, maar met duidelijke gebruikssporen (beschadigd meubilair of meubilair wat een nieuwe laklaag zou kunnen gebruiken). Ook mis ik hier een douche, zo een bad is niet meer van deze tijd...

Datum van verblijf: maart 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Pieter D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hichem Balegh, General Manager van NH Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2022

Beste gast,

Dank voor uw bericht.
Vervelend om te horen dat u lang heeft moeten wachten.
Uw ervaring betreft de check in is met de front office manager gedeeld en zal waar mogelijk direct actie worden ondernomen.

Tevens is uw ervaring betreft de kamer gedeeld met onze technisch manager en zal waar mogelijk actie worden ondernomen.

Met vriendelijke groet,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 maart 2022

Het is ok. Onder , in de ontvangstal, is een ruime zelfbedieningshop waar je 24/7 zelf wat snoep of drank kan kopen. dat is handig. Ik was verbaasd dat je voor professioneel internet 9 moet betalen. Maar uiteindelijk bleek het gratis internet voldoende kwalitatief te zijn om ook programma's op je laptop te streamen. Dus ik snap niet goed waarom ze toch nog vermelden dat er ook internet is dat je moet betalen. Dat geeft een negatief beeld als nieuwe gast.

Datum van verblijf: maart 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank Erik H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hichem Balegh, General Manager van NH Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2022

Beste gast,

Dank voor uw bericht.
Fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad.

Het is correct dat er een mogelijkheid is voor een snellere verbinding welke geschikt is voor het houden van online meetings of bepaalde streaminig diensten.
De standaard verbinding is geschikt voor dagelijks gebruik.

Wij hopen u snel weer in NH Den Haag te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 februari 2022

Mooi hotel. Directe omgeving is niet geweldig (business centrum) maar de binnenstad is niet ver weg. Kamers zijn prima, ontbijt heerlijk. Diner opties niet heel uitgebreid, maar wel top kwaliteit. Parkeren is vrij prijzig met 25 euro per 24 uur.

Datum van verblijf: februari 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank jacc0123
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hichem Balegh, General Manager van NH Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2022

Beste gast,

Dank voor het delen van uw ervaring.
Fijn om te horen dat u tevreden was over het ontbijt, diner en de kamer.
Uw feedback betreft het diner en parkeren zal besproken worden met het management en waar mogelijk actie worden ondernomen.

Met vriendelijke groet,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 februari 2022

Het hotel heeft zijn zaakjes prima voor elkaar. Vooral de klantvriendelijkheid van het personeel was top.
De kamer was prima, alleen voor ons (65+) is het een risico om in- en uit een bad te stappen. Een douche is dan handiger. Het ontbijt was ook weer heel goed, behalve de prijs dan.

Datum van verblijf: februari 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank Joost S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hichem Balegh, General Manager van NH Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2022

Beste gast,

Dank voor het delen van uw ervaring.
Fijn om te horen dat u tevreden was over onze gastvrijheid.
Uw feedback betreft de kamer zal besproken worden binnen het management en waar mogelijk actie worden ondernomen.

Met vriendelijke groet,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 december 2021 via mobiele applicatie

Een net hotel met een fijne kamer. Beleefd en vriendelijk personeel!

QR code is niet nodig, alleen als je in het restaurant wilt eten. Geen QR code ? Dan is roomservice een goeie optie. Heerlijk op bed ontbijten of avondeten.

Hotel ligt centraal, winkels dicht in de buurt. Goeie fijne locatie.

Datum van verblijf: oktober 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Ivaa_jac
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hichem Balegh, General Manager van NH Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2022

Beste gast,

Dank voor het delen van uw ervaring.
Fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad.
Wij kijken er naar uit om u snel weer in NH Den Haag te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken