Beoordeeld op 22 februari 2020 via mobiele applicatie

NH Den Haag is een prima hotel, daar is echt niks van te zeggen. Er wordt ook goed schoongemaakt, alleen zo goed dat er spullen verplaatst worden en sommige zaken ook niet meer terug te vinden zijn. Nu was dat in mijn geval alleen een set oordopjes en bewaardoosje maar dit kan dus ook met duurdere spullen gebeuren. Berg zaken dus goed op als je ze achterlaat op de kamer, anders loop je de kans dat je ze niet hebt als je terugkomt.

Datum van verblijf: februari 2020
NHDenHaagN, General Manager van NH Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2020

Geachte gast,

hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend echter dat er zaken verdwenen zijn wat we natuurlijk zeer betreuren. Neem aan dat een en ander ook is doorgegeven aan onze medewerkers zodat wij een en ander kunnen opsturen mochten we het alsnog vinden.

Beoordeeld op 11 januari 2020

Goede warme ontvangst; erg leuk dat er een drankje klaarstond!
Kamer met mooi uitzicht en schoon
Goed ontbijt

We komen regelmatig in dit hotel omdat de uitvalsbasis prima is, binnen een paar minuten loop je het centrum binnen en met de tram ben je binnen 15 minuten op Scheveningen.
We hebben genoten van de expositie van Monet in het Kunstmuseum en van de expositie van Niki de Saint Phalle in Museum Beelden aan Zee

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NHDenHaagN, General Manager van NH Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 januari 2020

Beste Ton,

heel hartelijk dank dat je weer bij ons was en dat je wederom tevreden was. Er komen weer mooie gebeurtenissen aan in Den Haag dus we hopen je ook in 2020 weer te zien!

Beoordeeld op 10 januari 2020

We hebben genoten van het verblijf in dit hotel. Net hotel, prima ontbijt. Parkeren kan in de parkeergarage van het WTC, wel duur 22,50 per dag. Je zit centraal in het centrum van Den Haag. Vriendelijk personeel.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels

Geachte gast,

hartelijk dank voor jullie komst en deze goede review. We hopen jullie wederom te begroeten in de nabije toekomst!

Beoordeeld op 10 januari 2020

Ik verblijf vaker in het NH hotel in Den Haag, en dat bevalt mij altijd prima. Het personeel is er erg vriendelijk en je voelt je er welkom, en de kamers zijnschoon (de bedden liggen heerlijk trouwens). Toen ik vandaag in het hotel aankwam kreeg ik te horen dat ik ‘Gast van de dag’ was! Wat inhoudt dat je een upgrade krijgt naar de suite (met 2 verdiepingen) op de 19e verdieping, met een chocolade plateau wachtende. Een zeer aangename verrassing en leuk van het NH hotel dat ze dat zo doen. Voelde mij echt daadwerkelijk ‘Gast van de dag!’, dus NH hotel, dank jullie wel weer voor de goede zorgen en tot snel. W.S

Datum van verblijf: januari 2020

Geachte gast,

heel hartelijk dank voor je leuke review en het feit dat je graag terugkomt bij ons. Dit is echt waar we het voor doen en geeft ons de voldoening in ons dagelijks werk in NH Den Haag.

We kijken ernaar uit je wederom te begroeten!

Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 7 januari 2020

Wij hebben een goed en verzorgd verblijf gehad in NH Den Haag. Leuk ontvangst door een aardige blonde dame in de receptie. De kamer was luxe en gaf uitzicht over de stad. We zouden zeker nog een keer komen.

Beste Wannes,

hartelijk dank voor jullie komst en het feit dat je dat ook zo waardeert! Wij op onze beurt hopen ook echt dat je weer komt in de toekomst! Graag tot dan!