30 mei 2018 beoordeeld

Afgelopen weekend overnacht bij NH Den Haag. De ligging is ideaal, dicht bij het station en je staat zo in het centrum.Het was warm zaterdag en bij het inchecken kregen we een raketje aangeboden. We hadden een mooie kamer op de zestiende verdieping, in de verte zagen we de skyline van Rotterdam! Lekker geslapen en zondag een heerlijk champagne ontbijt!

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
NHDenHaag N, General Manager van NH Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2018

Beste mevrouw van de Bunt,

hartelijk dank voor je leuke review. Fijn dat je het goed had bij ons in Den Haag! Graag ontvangen we je weer in de toekomst!

30 mei 2018 beoordeeld

We hadden een familiekamer geboekt. Want we gingen met 2 volwassene en 1 kindje een weekend den haag. We kregen een gewone kamer. Terug naar de receptie gegaan en ze zagen ook dat het inderdaad niet klopte. Maar de familiekamers waren al vol op dat moment. Uiteindelijk genoegen genomen met een andere kamer. Want alles was vol. Ze probeerde ons wel zo goed mogelijk te helpen in deze. Vervolgens toch een ontbijt bij geboekt. Wij zijn daarna lekker gaan eten met zn 3e. Eten was prima. Toen we terug kwamen op onze kamer lag er een brief dat we nog niet betaald hadden. Dat was heel erg vreemd want we hadden thuis al met de creditcard betaald. Ik naar onder en zei het meisje achter de receptie dat er iets fout was gegaan dat we inderdaad betaald hadden. Stond alleen nog een ontbijt en toeristenbelasting open. Deze meteen contant betaald. We zijn rustig gaan ontbijten. Later bij uitchecken bleek dat we nog een keer ontbijt moesten betalen.stond nog open in het systeem. Ik duidelijk gemaakt dat er al betaald was maar moest hoe dan ook betalen. Werkelijk SCHANDALIG!! en werd ons ook nog ff mede gedeeld dat we ook nog 29 euro parkeergeld moesten betalen voor 1 nachtje slapen Het was voor ons echt 1x en nooooit meer nh hotels. We gaan in t vervolg gewoon weer naar van der valk

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels

Geachte gast,

hartelijk dank voor uw review waarin u echter een mindere ervaring met ons deelt. Enorm vervelend dat deze hele heisa rondom kamer en betaling niet de juiste was. Intern zullen we dit bespreken en leren van deze fouten. Wij hebben als NH een hoge standaard hoog te houden en zijn daarin niet geslaagd bij u. Mijn oprechte excuses en ik hoop dat u ons de kans geeft een en ander nog eens te goed te maken!

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, warme ontvangst, nette kamers en een heerlijk ontbijtbuffet. Tramstation naast de deur, dus met een paar minuutjes ben je in hartje Den Haag.
Dit hotel zou ik zeker aanbevelen.
Wij hadden het geboekt via spoordeelwinkel, een heel mooie en betaalbare deal om deze veelzijdige stad te ontdekken.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
NHDenHaag N, General Manager van NH Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2018

Beste Nienke,

heel hartelijk dank voor je leuke review en fijn te vernemen dat jullie een fijn verblijf hadden.

Graag tot een volgende keer!

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van vrijdag op zaterdag nacht in het NH geslapen. Erg gastvrij ontvangen door het personeel en we kregen een mooie kamer toegewezen met prachtig uitzicht over de stad. Het hotel is vlakbij het strand van Scheveningen en 1 halte met het openbaar vervoer naar het centrum van Den Haag. En niet te vergeten.. Het heerlijke ontbijt! We komen zeker nog een keer terug!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
NHDenHaag N, General Manager van NH Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018

Beste Maaike,

hartelijk dank voor je leuke review! Fijn om te lezen dat je een leuke tijd bij ons had in NH Den Haag! Uiteraard graag welkom bij een volgend verblijf!

17 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk zeer uitgebreid ontbijt, voor ieder wat wils. Vriendelijk personeel, mooie kamer, schoonmaak kon wel iets beter. Heel goed bereikbaar met openbaar vervoer. Wij komen zeker nog een keer terug!

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels

Beste Yvonne,

hartelijk dank voor je review! Fijn dat je verblijf goed was. En erg leuk als we je weer mogen begroeten in de toekomst!