Beoordeeld op 27 mei 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, warme ontvangst, nette kamers en een heerlijk ontbijtbuffet. Tramstation naast de deur, dus met een paar minuutjes ben je in hartje Den Haag.
Dit hotel zou ik zeker aanbevelen.
Wij hadden het geboekt via spoordeelwinkel, een heel mooie en betaalbare deal om deze veelzijdige stad te ontdekken.

Datum van verblijf: mei 2018
NHDenHaag N, General Manager van NH Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2018

Beste Nienke,

heel hartelijk dank voor je leuke review en fijn te vernemen dat jullie een fijn verblijf hadden.

Graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 22 mei 2018 via mobiele applicatie

Van vrijdag op zaterdag nacht in het NH geslapen. Erg gastvrij ontvangen door het personeel en we kregen een mooie kamer toegewezen met prachtig uitzicht over de stad. Het hotel is vlakbij het strand van Scheveningen en 1 halte met het openbaar vervoer naar het centrum van Den Haag. En niet te vergeten.. Het heerlijke ontbijt! We komen zeker nog een keer terug!

Datum van verblijf: mei 2018
NHDenHaag N, General Manager van NH Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2018

Beste Maaike,

hartelijk dank voor je leuke review! Fijn om te lezen dat je een leuke tijd bij ons had in NH Den Haag! Uiteraard graag welkom bij een volgend verblijf!

Beoordeeld op 17 mei 2018

Heerlijk zeer uitgebreid ontbijt, voor ieder wat wils. Vriendelijk personeel, mooie kamer, schoonmaak kon wel iets beter. Heel goed bereikbaar met openbaar vervoer. Wij komen zeker nog een keer terug!

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels

Beste Yvonne,

hartelijk dank voor je review! Fijn dat je verblijf goed was. En erg leuk als we je weer mogen begroeten in de toekomst!

Beoordeeld op 17 mei 2018

Mooi hotel op korte afstand van het centrum. Dichtbij autoweg, makkelijk te vinden. Grote kamer met goede bedden en mooie doucheruimte. Ontbijt € 19,90 pp aan de hele dure kant. Niet gedaan.
Gaan vast en zeker vaker naar dit hotel.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NHDenHaag N, General Manager van NH Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2018

Beste Jannie,

heel hartelijk dank voor je review. Fijn dat we je mochten ontvangen en graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 12 mei 2018

Voor de eerste keer in een nh hotel,super bevallen?Super vriendelijk personeel,leggen alles uit,nemen de tijd.kunt een dagkaart kopen voor tram super.Dan hebben we het nog niet over het ontbijt super uitgebreid en goed aangevuld.Bedden prima.Lampen moeten even beter nagekeken worden of ze het doen en schoon zijn.
Maar zeer goed bevallen,komen.graag nog een keer terug.

Datum van verblijf: mei 2018
NHDenHaag N, General Manager van NH Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2018

Beste Nora,

hartelijk dank voor je review en fijn te lezen dat je eerste keer NH goed is bevallen! Graag zien we je inderdaad weer terugkeren in het Haagse!