NH Atlantic Den Haag(Den Haag)
NH Hotels
  • Zwembad
  • Aan het strand
  • Restaurant
The Hague Marriott Hotel(Den Haag)(Heel veel waar voor je geld!)
Marriott Hotels
  • Aan het strand
Carlton Beach(Scheveningen)
  • Zwembad
Hotel Mimosa(Scheveningen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Mercure Hotel Den Haag Central(Den Haag)(Heel veel waar voor je geld!)
HotelsClick
27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, warme ontvangst, nette kamers en een heerlijk ontbijtbuffet. Tramstation naast de deur, dus met een paar minuutjes ben je in hartje Den Haag.
Dit hotel zou ik zeker aanbevelen.
Wij hadden het geboekt via spoordeelwinkel, een heel mooie en betaalbare deal om deze veelzijdige stad te ontdekken.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
NHDenHaag N, General Manager van NH Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2018

Beste Nienke,

heel hartelijk dank voor je leuke review en fijn te vernemen dat jullie een fijn verblijf hadden.

Graag tot een volgende keer!

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van vrijdag op zaterdag nacht in het NH geslapen. Erg gastvrij ontvangen door het personeel en we kregen een mooie kamer toegewezen met prachtig uitzicht over de stad. Het hotel is vlakbij het strand van Scheveningen en 1 halte met het openbaar vervoer naar het centrum van Den Haag. En niet te vergeten.. Het heerlijke ontbijt! We komen zeker nog een keer terug!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
NHDenHaag N, General Manager van NH Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018

Beste Maaike,

hartelijk dank voor je leuke review! Fijn om te lezen dat je een leuke tijd bij ons had in NH Den Haag! Uiteraard graag welkom bij een volgend verblijf!

17 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk zeer uitgebreid ontbijt, voor ieder wat wils. Vriendelijk personeel, mooie kamer, schoonmaak kon wel iets beter. Heel goed bereikbaar met openbaar vervoer. Wij komen zeker nog een keer terug!

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels

Beste Yvonne,

hartelijk dank voor je review! Fijn dat je verblijf goed was. En erg leuk als we je weer mogen begroeten in de toekomst!

17 mei 2018 beoordeeld

Mooi hotel op korte afstand van het centrum. Dichtbij autoweg, makkelijk te vinden. Grote kamer met goede bedden en mooie doucheruimte. Ontbijt € 19,90 pp aan de hele dure kant. Niet gedaan.
Gaan vast en zeker vaker naar dit hotel.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NHDenHaag N, General Manager van NH Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2018

Beste Jannie,

heel hartelijk dank voor je review. Fijn dat we je mochten ontvangen en graag tot een volgende keer!

12 mei 2018 beoordeeld

Voor de eerste keer in een nh hotel,super bevallen?Super vriendelijk personeel,leggen alles uit,nemen de tijd.kunt een dagkaart kopen voor tram super.Dan hebben we het nog niet over het ontbijt super uitgebreid en goed aangevuld.Bedden prima.Lampen moeten even beter nagekeken worden of ze het doen en schoon zijn.
Maar zeer goed bevallen,komen.graag nog een keer terug.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
NHDenHaag N, General Manager van NH Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2018

Beste Nora,

hartelijk dank voor je review en fijn te lezen dat je eerste keer NH goed is bevallen! Graag zien we je inderdaad weer terugkeren in het Haagse!