“Heerlijk avondje gehad, top service!!”
Beoordeling van Bar Bistro De Twee Heeren

Bar Bistro De Twee Heeren
Geclassificeerd als nr. 19 van 1.408 Restaurants in Den Haag
Keukens: Belgisch, Frans, Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: Heerlijke koffie's, verrassende frisdranken, mooie wijnen per glas of op fles en lekkere bieren. Op onze menukaart worden verse, eerlijke en zoveel mogelijk biologische producten gebruikt. Frankrijk is onze basis, maar buurlanden zoals Spanje, Italie en Belgie vind je ook terug in de gerechten. De menukaart wisselt iedere maand!
23 december 2017 beoordeeld

Heerlijk 3-gangen menu gehad. Het 2persoons voorgerecht was heerlijk, genoten van de hoofdgerechten en het dessert. O ja...de frietjes waren echter super lekker!
Bediening was ontzettend vriendelijk en hulpvaardig. Aanrader!

9 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk tafeltje ah raam gekregen dat pas later gereserveerd was. Vriendelijke, professionele bediening. 3 gangen menu voor 24,50 euro. Lekkere carpaccio en auberginepaté (voorgerecht); steak en tomatenrisotto (hoofdgerecht) en chocolade-brulee en koffie met zoetigheid (nagerecht). Prima adres!

30 november 2017 beoordeeld

We hadden niet gereserveerd, kregen eerst te horen dat er geen plek meer was. Begrijpelijk op een zaterdagavond. Maar het aardige personeel regelde toch nog een tafeltje voor ons viertjes!
Heel lekker gegeten, heel smakelijk! We hebben allemaal de keuze van de chef gekozen, heerlijk mals rundvlees.

3 november 2017 beoordeeld

Gekozen op basis van goede beoordelingen, viel dit restaurant voor ons tegen. Het was er vreselijk druk en lawaaierig, en het zitcomfort boven is nul. De tafels staan zo dicht bij elkaar dat je voortdurend de persoon achter je in je rug voelt. Mijn partner zat nog net niet op de trap. Ook het eten kon ons niet bekoren. De smaak was gewoon, de porties te klein. Voor de olijven bij het aperitief werd een flinke 4 euro gerekend. Dit was voor ons allesbehalve een gezellige avond uit.

14 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is geen sterrenrestaurant maar voor een gezellige luch in hartje Den Haag is dit echt wel top!
We aten beiden op vel gebakken kabeljouw en die was net sls het garniteur tot in de perfectie verzorgd.
Bovendien is het wijnaanbod uitmuntend en de bediening.attent.
Een aanrader!

Reizigers die Bar Bistro De Twee Heeren bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Bar Bistro De Twee Heeren geweest? Deel je ervaringen!