“Uitstekend vanwege het personeel”
Beoordeling van Huppel the Pub

Huppel the Pub
Geclassificeerd als nr. 26 van 1.527 Restaurants in Den Haag
Keukens: Bar
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
19 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig cafeetje, waar 't zeker voor whiskey liefhebbers goed toeven is. Ik heb een uitstekende beoordeling gegeven, omdat hier een crew staat die erg klantvriendelijk is; heel oplettend, snel, vriendelijk en professioneel. Ga er zeker een keer een paar borrels halen, grote kans dat je langer blijft dan je van plan was.

17 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste Whisky Cafe van 2015 volgens The Scotish Whisky Society, en terecht. Niet alleen in 2015, maar ook nu :-)

12 november 2017 beoordeeld

Wat men echt een oud bruine kroeg kan noemen is voor mij Huppel de pub. Zolnag ik in Nederland ben en dat is inmiddels heel wat jaren ken ik Huppel de pub. Gezellig druk, super sfeeer vandaar day ze volgens mij al zoland bestaan.

6 september 2017 beoordeeld

Leuke kleine bier tent in een smal straatje. Leuk om te zitten en drankje te nemen. Lekker muziekje op de achtergrond.

17 augustus 2017 beoordeeld

Voor de tocht naar restaurant Waterproef, bijzonder bieren gedronken op straat. Aardige bediening, druk bezocht.

Reizigers die Huppel the Pub bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

Den Haag, Zuid-Holland

In Huppel the Pub geweest? Deel je ervaringen!