“Lekker eten tegen een redelijke prijs”
Beoordeling van Havana Den Haag

Geclassificeerd als nr. 636 van 1.534 Restaurants in Den Haag
Keukens: Cubaans
Wijk: Zuidwal
30 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn vandaag gaan lunchen met een bon van social deal. 2 gangen lunch. Alles was heerlijk. We komen hier zeker weer terug.

Datum van bezoek: september 2020

4 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke vegetarische nacho's! Vriendelijke bediening. Veel plaats om te zitten met een gezellig terras

Datum van bezoek: augustus 2020
27 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren hier gegeten..eten was oke maar de bediening matig! Ik zat nog mijn salade te eten en ze wilde het al weghalen omdat het eten er al kwam.
Ik vond het ook een rommelige sfeer!
Denk niet dat we hier nog terugkomen!

Datum van bezoek: juli 2020
13 april 2020 beoordeeld

Eten was niet lekker. Heel veel zout. Dienst was langzaam en onbeleefd. Ik zal nooit hier terugkomen.

Datum van bezoek: mei 2019
HavanaDenHaag, Eigenaar van Havana Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2020

Beste Jan M, vervelend voor je dat je het bezoek zo hebt ervaren. Ik vraag me alleen af wat het nut is van van een recensie met dergelijke inhoud van een bezoek uit mei 2019? Ik kan hier nu uiteraard niets meer mee doen. Het is onmogelijk om hier nog iemand op aan te spreken of uit te zoeken wat er is gebeurd. Bovendien vind ik de timing erg vreemd om midden in de Corona crisis zo'n bericht te schrijven. De horeca in Nederland ligt al een maand stil, de gehele sector moet alle zeilen bijzetten om deze crisis te overleven. Om die reden is dit het gekozen moment op z'n minst ongepast en voelt als een schop na. Maar ik ben iemand die zeker naar zijn eigen fouten durft te kijken en zal het 70-koppige personeel op de eerste werkdag in mei of juni instrueren dat we lekkerder eten moeten maken met minder zout, sneller moeten werken en niet meer onbeleefd moeten zijn. Dank voor de opbouwende kritiek. De eigenaar.

29 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Burritos rundergehakt waren lekker. Ik dacht Havana een Cubaanse restaurant, maar blijkt gewoon een naam. Cuisine is meer Mexicaan.
In de middag was niet druk, prima sfeer.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Havana Den Haag bekeken, bekeken ook

In Havana Den Haag geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.