Hoogtepunten uit beoordelingen
Anastasia

Ik ga altijd met veel plezier naar Theater. Ik ben altijd gastvrij ontvangen, en dat is een goed ... meer lezen

2 dagen geleden beoordeeld
Juppie158
Leiden, Nederland
via mobiele applicatie
Van Anastasia tot Zzzzzz slaap lekker goed

Een avondvullend programma! Leuk om voor de voorstelling in het restaurant te dineren. Een mooie ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld

vanaf US$ 19,66
vanaf US$ 67,39
vanaf US$ 43,81
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Prima voor elkaar in dit theater! Van te voren een pauze arrangement geregeld en gegarandeerd een zitplaats en je drankje al klaar staan. Ik heb genoten van deze mooie voorstelling!

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 20 juli 2019 via mobiele applicatie

Prima geregeld! Auto in de parking tegen over theater. Uitrijkaart direct bij de servicedeskmedewerker van theater gekocht. Heerlijke kop koffie in de circusbar en natuurlijk de musical. Super ervaring met de kids!

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 4 juni 2019

Ruim theater met prima zitplaatsen waarbij een goed zicht hebt op de bühne. Prima groenvoorziening. Vlou en nette bediening. Toiletvoorziening eveneens netjes.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 19 mei 2019

Wij waren afgelopen Zaterdag 18-5 naar de musical The Lion King.
Wat een adembenemende musical!!!!
Alles is gewoon zo mooi, de personages, de kleding, gewoon compleet!

Wel vonden wij het in de zaal erg warm.

Een tip, ben je als persoon lang, pak dan altijd een stoel aan het gangpad, de stoelen staan heel erg kort op elkaar, waardoor je echt heel ongemakkelijk kunt zitten.

Voor de rest een super middag gehad!

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 1 mei 2019

LIONKING: Alles klopt hier; Zeer verzorgde en afwisselende musical. Kostuums zijn uitmuntend. Opbouw is creatief met regelmatig zaalvullend entertainment. Fantastisch voor kinderen en zeer vermakelijk voor volwassenen!

Datum van activiteit: november 2018