“Heerlijk; maar waar is de Vino Santo?”
Beoordeling van Pierre - winebar & shop

Pierre - winebar & shop
Geclassificeerd als nr. 239 van 1.551 Restaurants in Den Haag
Keukens: Frans, Hedendaags
Dineropties: Na sluitingstijd, Privé-dinergelegenheid
Beschrijving: Pierre is een echt Wijnbar waar de nadruk op mooie Franse wijnen ligt. Hoewel de entourage klasse en sfeer uitademt zijn de prijzen heel schappelijk. Tot gauw!
27 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Christian en Sylvia runnen de zaak voortreffelijk! Heerlijke wijn, leuke zaak met luxe uitstraling. We stranden hier vaak na het diner. Enorm jammer daarom dat er maar zo’n beperkte keuze is qua dessertwijnen. Hoe fijn zou het zijn als je hier kunt wegzakken in de beklede fauteuils bij de vlammen van het haardvuur met een overheerlijke vino santo uit Toscane met cantuccini?

13 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Pierre is een tijd dicht geweest wegens verandering van eigenaar. Gelukkig is de collectie nog grotendeels in stand. Drink er bijvoorbeeld de witte Saint-Aubin van Sophie Bormann. Prachtige jaargang 2012. Ik denk nergens anders te proeven in Nederland. Heerlijke hapjes erbij. Erg gezellig aan de Denneweg.

9 januari 2018 beoordeeld

Na maanden dicht te zijn geweest keerden wij terug bij Pierre. Wat wij aantroffen was het oude gezicht van de zaak, gewoon weg geweldig. Wat betreft de manager van de zaak, die begrijpt het niet zo goed hoe hij met zijn klanten om moet gaat. Als je bij een goed glas wijn popcorn geserveerd krijg dan heb je het concept van een wijnbar niet helemaal begrepen. Daarnaast loopt in de zaak een sommelier die niet de Nederlandse taal spreekt. Jammer van zo een mooie zaak met geweldige wijnen. Resumerend hapjes en de wijnen komen niet overheen met de aangeboden prijs. Plek is uitstekend en het personeel zeer matig.

22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en gezellig interieur . Bij aankomst staat er een portier buiten. Er zijn leuke zitjes waar je kunt plaats nemen. De sommelier vonden we een koelkast en onaangenaam dat ze geen Nederlands spreekt. Verder was het personeel vriendelijk. Zeker een leuke zaak om naar toe te gaan voor een borrel. En hapjes erbij. Reken op 35 euro pp voor 2 glazen wijn en enkele gerechtjes.

Datum van bezoek: december 2017
21 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dik jaar is Pierre weer open. Helaas geen bekende vertrouwde gezichten meer. Dit was toch wel een deel van de charme van Pierre. Huidige bediening is vriendelijk en scherp. Op wijn gebied is niet iedereen even kundig maar dat is verder wel goed geregeld via de sommelier en de manager.
Verder is Pierre nog altijd Pierre. De fijnste wijnbar van Den Haag. Nog even wennen aan de gezichten maar verder is er weinig veranderd.

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Pierre - winebar & shop bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

Den Haag, Zuid-Holland

In Pierre - winebar & shop geweest? Deel je ervaringen!