“Fantastische ervaring!”

Pierre - winebar & shop
Geclassificeerd als nr. 239 van 1.551 Restaurants in Den Haag
Keukens: Frans, Hedendaags
Dineropties: Na sluitingstijd, Privé-dinergelegenheid
Beschrijving: Pierre is een echt Wijnbar waar de nadruk op mooie Franse wijnen ligt. Hoewel de entourage klasse en sfeer uitademt zijn de prijzen heel schappelijk. Tot gauw!
2 mei 2016 beoordeeld

De locatie is prachtig, een warme stoere inrichting die meteen indruk maakt. Samen met een vriendinnengroep een wijnproeverij met uitleg gehad in de wijnkelder en iedereen was enthousiast! Vinoloog Bert maakte er een onvergetelijke avond van met veel enthousiasme en liefde voor zijn vak. Heerlijke wijnen en een fantastische sfeer, wij hebben genoten!

Datum van bezoek: april 2016

29 april 2016 beoordeeld

Ik was hier op een vrijdagavond met een vriend. We werden aan een tafel gezet in de linker hoek achter de bar. Dit is geen strategische positie mocht je iets te eten of te drinken willen, het personeel (incl eigenaar) kijkt over je heen, je moet echt om aandacht roepen. De wijnen zijn heerlijk (met uitzondering van de wijn in een glas dat niet goed afgewassen was en misselijkmakend naar afwasmiddel smaakte, we kregen direct een nieuw glas). De hapjes, worst- en kaasplank, waren lekker, maar er wordt te weinig of geen brood bij geserveerd (na vragen wel gekregen, tip: geef het er gewoon direct bij). Niet veel keus aan eten/hapjes, je komt er blijkbaar met name om van wijn te genieten.

20 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne zaak met leuke bediening en kundige en aardige eigenaar. Goede wijnen en lekkere hapjes. Gewoon even gezellig drankje; hapje; praatje.. Heerlijk

Datum van bezoek: april 2016
24 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanwinst voor Den Haag, mooie inrichting, goed verzorgd. Prettige bediening en wat ik speciaal vindt dat ze hier alleen maar Franse wijnen in het assortiment hebben.

24 maart 2016 beoordeeld

Heerlijke ambiance, mooie wijnen. Fijne plek om gezellig en rustig samen te borrelen. Mooi interieur, fijne loungebanken. Goede service een zeer gastvriendelijk en gastgericht personeel. Echt een aanrader!

Reizigers die Pierre - winebar & shop bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

Den Haag, Zuid-Holland

In Pierre - winebar & shop geweest? Deel je ervaringen!