Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
Expedia.comUS$ 76
TravelocityUS$ 76
ZenHotels.comUS$ 88
Beoordeeld op 2 augustus 2020 via mobiele applicatie

Een geweldig hotel dat met de boeking verder easyhotel is en makkelijk zelf te boeken enaar in te sokken zeer veel goede ervaringen mee. Zeker een aanrader voor mensen die goed willen overnachten voor weinig

Datum van verblijf: juli 2020
Reistype: Reisde alleen
DenHaag City Centre, Eigenaar van easyHotel Den Haag City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2020

Dear mr/mrs,

Thank you for taking the time to place this wonderful review.

We take pride in our concept of a central location with basic facilities for a fair price and it pleases us when our guests experience this as such.

We look forward to welcoming you again at easyHotel the Hague City Centre, or one of our other easyHotels.

With kind regards,

Beoordeeld op 29 juni 2020

Hotel met goede prijs kwaliteit verhouding. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Op loopafstand centrum en openbaar vervoer, en anders is er ook nog fietsverhuur. Prima verblijf gehad en komen zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: juni 2020
DenHaag City Centre, Eigenaar van easyHotel Den Haag City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2020

Beste Pebla,

Bedankt voor de mooie score en uw review.

Wat goed om te lezen dat u het zo naar u zin heeft gehad bij ons.
Wij hopen dat wij u weer in de toekomst mogen verwelkomen. Nogmaals bedankt.

Team easyHotel Den Haag

Beoordeeld op 20 februari 2020 via mobiele applicatie

EasyHotel Den Haag, is een prima basic hotel, met schone kamers. Het hotel heeft een super ligging, vlakbij het Binnenhof en.midden in hartje centrum. Als je niet van de luxe en opsmuk bent, is het prima voor een paar dagen ( of eigenlijk nachten ). En als je er dan toch bent, café Hppel de Pub is een echte aanrader.

Datum van verblijf: februari 2020
DenHaag City Centre, Eigenaar van easyHotel Den Haag City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2020

Beste Marco,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor de enquête en het plaatsen van deze review.

Wij prijzen onszelf met een toplocatie in het centrum en basisvoorzieningen voor een eerlijke prijs en vinden het fijn om te horen dat u dit als zodoende heeft ervaren. Ook bedankt voor de goede woorden naar het café toe. Wij zullen dit zeker aanraden aan gasten.

Wij kijken er naar uit u nog eens te mogen verwelkomen bij easyHotel the Hague City Centre, of een van onze andere hotels.

Beoordeeld op 21 december 2019 via mobiele applicatie

Eenvoudig maar erg schoon! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede ligging! Voor ontbijtje een goed adres direct naast het hotel.
Met de auto: maak gebruik van de uitrijkaart van het hotel voor €17,50

Datum van verblijf: december 2019
easyHotelDH, receptie van easyHotel Den Haag City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 december 2019

Beste Tonjannet,

Bedankt voor het plaatsen van deze review!

Beoordeeld op 16 oktober 2019

Easy hotel is een basic budget hotel gespeend van enige luxe. De kamers zijn redelijk ,schoon en de badkamer is midden in de kamer, is ook spic en span.Een goed hotel voor een nacht in de stad. Ontbijt is in het naastgelegen pand .

Kamertip: aaa de achterkant is het rustig, je kijkt op de kerktuin uit.
Datum van verblijf: oktober 2019
easyHotelDH, receptionist van easyHotel Den Haag City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2019

Beste Friedhelm,

Bedankt voor het plaatsen van deze review!