“Afhalen”
Beoordeling van WALONG Dim Sum Restaurant

WALONG Dim Sum Restaurant
Geclassificeerd als nr. 154 van 1.551 Restaurants in Den Haag
Dineropties: Diner, Ontbijt, Reserveringen, Afhalen
Beschrijving: Restaurant Walong is al jaren een befaamd Chinees / Indonesisch restaurant aan de Frederik Hendriklaan in Den Haag. Recentelijk een nieuwe, frisse eigentijdse look gekregen met een vertrouwde Aziatische beeld. Het restaurant heeft een prachtige wand met verticale kleuren die enigszins een bepaalde rust uitstralen. De achterwand is haast transparant in vlakken verdeel met figuren erop, met een kleurrijk, zacht licht wat continue veranderd van kleur. De kaart is eindeloos, van foe yong hai tot onbekendere gerechten als mak tjieuw thor lieu (roergebakken struisvogelbiefstuk met uien in honing en zoetpikante zwarte-pepersaus). En wat is er nou leuker dan een yam cha (Chinese high tea) Je kunt kiezen uit zes bijzondere theeën, zoals de zeldzame groene thee lung ching (bron der draken). Daarbij eet je in plaats van sandwiches en taartjes verschillende dim sum. Ook afhalen en catering behoren tot de mogelijkheden
2 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik rijd om ,om hier af te halen.
Bestel hier niet de standaard Chinese gerechten,maar juist het onbekende.
Je zult verast zijn!

15 december 2017 beoordeeld

Met mijn werk hier geborreld. Er was speciaal voor mij een glutenvrij bordje geregeld en het was super! Heerlijke mango salade, smakelijke rijst noodles en gebakken viskoekjes. Voor herhaling vatbaar. Bedankt!

Datum van bezoek: december 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
5 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

25 jaar lang mijn favo dimsum restaurant!Alleen de laatste paar x echt een domper...de WanTansoep was smaakloos.Wantans een soort van niet vers gemaakt...bouillon smaakloos/paksoi ver te zoeken.Jammer!!!Dit gemeld en ik mocht de WanTans thuis laten en nieuwe bouillon komen halen.Had 6 bekers gehaald en...fff serieus!De pekingeend rolletjes zaten vol botjes en de coquille in glasnoedel was ook niet wat het ooit was.Echt een gemis want ging hier zo'n 2/3 x per week heen.
Jammer!!!

19 november 2017 beoordeeld

Walong is een begrip op 'de Fred'. De gezelligste winkelstraat van Den Haag. Voor snel een hapje eten is een moderner gedeelte beschikbaar en het restaurant is meer traditioneel ingericht. Men houdt hier van opschieten. We kwamen hier voor een lunch, bestaande uit een wonton-soep en diverse kleine lunchgerechtjes. Alles heel smakelijk, doch als je niet opschiet met je soep worden halverwege al de lunchgerechtjes gepresenteerd. Men houdt dus geen rekening met het tempo aan tafel.
De diverse (gestoomde) gerechtjes smaakten prima onder het genot van jasmijn thee. Wie van opschieten houdt kan ik dit gedeelte van Walong prima eten.

Datum van bezoek: november 2017
7 november 2017 beoordeeld

Prima restaurant, maar...ze laten het een beetje liggen. Als het had gekund had ik 3,5 sterren gegeven, maar, ok, het voordeel van de twijfel omdat ze, volgens mijn tafelgast, het oudste chinees-indisch restaurant van den haag zijn. Bediening is redelijk, maar kan wat attenter. We bestelden de rijsttafel en toen bleek er maar een variant leverbaar omdat er een paar ingrediënten niet waren. De gerechten zelf waren over het algemeen goed, sommige excellent, en een paar wat flauw.
Maar al met al fijne avond gehad en prima gegeten, dus ga er met een gerust hart heen.

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die WALONG Dim Sum Restaurant bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In WALONG Dim Sum Restaurant geweest? Deel je ervaringen!